• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=72195783][quote-nick]Rebeccaham skrev 2014-01-10 17:35:56 följande:[/quote-nick][/quote] Jag ser på ditt :)

• sassa87
    Jacqueline skrev 2014-01-10 18:11:27 följande:
    Vilken dag är du på och är det stickor från bäst på test?

Äl+10 ochja det är bäst på test. Första gången jag ser ett streck men har läst att det blir mycke spökstreck med dem
  • sassa87
    Jacqueline skrev 2014-01-10 18:28:33 följande:
    Jag vill ge dig ett tips ,testade med dessa stickor i ett par månader och fick streck precis som dina på 98 av 100 stickor!! Men saken är att när testen torkat så blir spökstreck antingen grå eller försvinner helt så hur dumt det än låter så sålänge dom är såhär svaga så avläs när dom har torkat istället eller helt enkelt testa varje morgon nu och leta efter färgökning/stegring. Lycka till

Okej det ska jag göra. Tack för upplysningen
  • sassa87
    galenidejj skrev 2014-01-11 15:41:09 följande:
    När har du bim? Är det två olika test? Det undre ser liiiite svagare ut tycker jag!

Nä det understa efter 3 min och det översta efter 5 min Bim om 2 eller 3 dagar
  • sassa87
    Rebeccaham skrev 2014-01-11 16:18:15 följande:
    ser ut som mina tester^^ men ingen mens inom synhåll och är på bim +15 idag^^ 

Bim - 2 eller - 3
  • sassa87

jag förstår inte det här. får bara starka ältest men svaga gravtester. vad kan det bero på någon som haft så.............
  • sassa87
    swallow the big moon skrev 2014-02-01 00:52:27 följande:
    Förväntar du dig ägglossning eller graviditet? Ägg testet ser ju positivt ut, men även de nedersta tester ser ut att vara början till ett pluss...

Jag började ta ältester eftersom gravtester blev svaga hela tiden eller så. Syntes det inget. Men på ältester gör det. Jag tycker dom flesta ältester är starka. Det var därför jag frågade om någon haft så. Jag har gått över bim tror det är bim+ 4 Så man blir inte klok på detta
  • sassa87
    swallow the big moon skrev 2014-02-01 00:49:41 följande:
    Slänger in 3 original bilder med bara för ni ska ha nåt att göra till morgon kaffet

Jag tycker man ser lite svagt på dina men jag har ipaden ska titta på datorn imorgon. Vilken bim är du på?
  • sassa87

Mullan skrev 2014-02-01 21:06:44 följande:
    Ja jag se Utan att behöva anstränga mig :)
    ja men dom är så svaga. det konstiga är att ältesterna som jag tagit blir inte så svaga som dom brukar.

så jag begriper inget. :(

• sassa87
    escapee skrev 2014-03-07 22:49:11 följande:
    Hej! Var idag in till gyn akuten! Hade så otroligt ont i magen. Grav test var fortfarande positivt där! Dock svagt, men enligt gyn så var min bim igår! Men jag är i v 4+3 idag (enligt deras uträkning ) men de syntes ingenting på ultraljudet. Inte ett skit. De ända han såg var en slemhinna. Han kunde inte förklara mina blödningar heller :/ kunde inte bekräfta ngt över huvudtaget. Så de tog hcg blodprov på mig å så ska ja tillbaka på tisdag och ta om proverna. Usch usch :( ja tror ju att de blivit missfall :/

Lycka till och hoppas att allt går bra för dig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester