• TheFamily

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sweeti: testet ser lite konstigt ut. Men jag tror om du tar ett annat test kommer det visa positivt, tror nämligen ändå att du är gravid.
    Blödningar är jättevanligt i början på graviditet.
    Lycka till och glöm inte att uppdatera oss ;)

• TheFamily

Blondis: det är väldigt smalt....
    Hoppas du får ett brett plus på de andra testen! Håller tummarna!

• TheFamily

Mabinta: vill inte grusa dina förhoppningar med hcg kan finnas kvar upp till 6 veckor efter mf. Har du gjort ett helt negativt test emellan?
    Hoppas ju naturligtvis att det är en NY graviditet, men vill inte att du blir besviken om så inte är fallet....kram. Håller tummarna!

• TheFamily

MaBinta: jaaa vad bra! Åh spännande!!! Håller inte bara tummar nu..tår också! Kram

Sunshine: solklart ju! Stort grattis!!!! Du borde kunna ta digitalt nu....
    Du har en underbar tid framför dig! Kram

• TheFamily

Krambjörn: jag ser på alla även om de inte är trixade. Tveksamt om det är spök på allihopa....tror nog de kommer bli starkare! Håller tummarna!

Shandi: jag ser även om man inte trixar! Håller tummarna för dig oxå!

• TheFamily

Svea76: ser positivt ut enligt mig iaf.
    Ta ett annat märke på test och kolla.
    Rekommenderar Doc Morris.
    Lycka till!

• TheFamily

MissÖland: ha ha det är svårt att fatta även om det är andra barnet kan jag säga.
    Jag är i vecka 18 och kan fortfarande knappt fatta att vår dotter ska bli storasyster!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester