Semlan79 skrev 2012-10-13 11:43:55 följande:
Så var det för mig också. Inget blod & kroppen fortsatte tro att jag var gravid. Fick göra en medicinsk abort för att få ut allt, annars kunde jag nog väntat många veckor på att kroppen skulle komma igång själv. Bra iaf att du ska få göra ett UL till. Det ska man alltid göra, för att vara helt säker på att det verkligen är ett MA. Kan bara hålla tummarna för att de sett fel i ditt fall. Mitt pyre var 2,7 cm & jag såg direkt att det inte fanns hjärtaktivitet, innan barnmorskan sagt något. Det var tveklöst kört, kändes fruktansvärt :(
Usch och fy :( Var samma för mig tyvärr. Var på KUB testet i V13+0 när det upptäcktes.. Hade dock fått LITE rosa flytningar två dagar innan.. Men fattade inget. Graviditeten hade avstannat i ca V5+4 så något foster syntes inte ens till, det lilla som varit hade tillbakabildats och där fanns bara en tom hinnesäck med vatten.. Det var fruktansvärt, såg redan direkt att där var tomt.. Kände mig så fruktansvärt lurad och dum.. Hur kunde jag ens tro att jag var gravid :'( Usch mår dåligt ännu för det.. Upptäcktes 20e Juni, trevlig midsommar! Skrapades en vecka senare på min begäran då jag inte ville ta tabletter över midsommar med en tre åring omkring mig som inte visste något.. Jag fick välja själv så.. Men under den veckan jag väntade på skrapningen så kände jag mig så otroligt tom och blödningarna ökade då. Det värsta jag gått igenom med mig själv. Som tur var har jag en stöttande sambo!
Hoppas verkligen det går bra för er tess!
Håller alla tummar jag kan!