• Mee90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Rockabilly skrev 2012-10-09 15:55:01 följande:
    Vad tror ni är detta ett plus ? ser ett svagt sträck syns mera i verkligheten , hade inte hållt mig innan jag kissade kissade ca en timme efter jag kissade senast.

Jag ser något men vet inte om jag ser ett helt sträck? Hur ser det ut nu? När den rosa bakgrunden avtagit. :)
  • Mee90

viochdu´s bild:

Kan kanske se något svagt, men kan varken säga bu eller bä :(
  • Mee90
    Hannaalexxandra skrev 2012-10-09 17:37:27 följande:

Vad tror ni? Spök eller riktigt?
    Grattis! :D Stegrar ju fint :D
  • Mee90

Tyckte mig ju ana så tog mig friheten att redigera lite. Hitta nämligen ett program på datorn. :P
    Hoppas det var okej!

• Mee90
    viochdu skrev 2012-10-09 18:25:18 följande:
    Tack Mee för hjälpen. Då är mina ögon inte helt koko...
    Hihi var så god :) Var ju roligt ju ;P Haha, nej helt koko är dom då inte! Men hoppas bara de blir starkare nu! :)
  • Mee90
    EEJ skrev 2012-10-09 19:22:38 följande:
    Nu vet inte jag om det finns så många ivf människor här men....

De här två testet är tagna på ruvardag 5 resp 6, 9 resp 10 dagar sedan ovitrellsprutan. Vet knappt varför jag testade igår, men då syntes iaf ett svagt streck (översta bilden)  Testade idag igen för att se att strecken blivit svagare alt försvunnit helt eftersom att det nu är 10 dagar sedan jag tog ägglossningssprutan. Men det är ju faktiskt starkare....

Strecken syntes innan testtiden gått ut, men blev skarpare efter att ha legat på toaletthyllan en dag. 

Satte in ett tvådagars embryo i onsdag, är det ens möjligt att se en ev graviditet så här tidigt? Eller är det fortfarande ovitrellsprutan som jag ser spåren av....

Vid min förra ivf testade jag blankt 7 dagar efter ovitrellen- hade iof inte testat före det så jag vet ju inte när det försvann....   

Vet inte hellr hur det funkar men ser det gör man iaf! Hoppas det fortsätter bli starkare och det verkligen är något! :D Testa imorgon bitti igen och upplys oss ;D
  • Mee90

Charlotte1987 : Redigerade mitt testet, det jag tyckte jag såg mest på :) Hoppas det blir starkare och blodet håller sig borta!

Rosenlind: Redigerade din bild också ;) 1a tkr jag ser ut som färgrester med ett vitt sträck i mitten men 2a och 3e syns ett sträck! :) Skulle kunna vara en liten stegring men jätte svårt att skilja något direkt så ta ett nytt imorgon bitti eller 2-3 dagar :) Hoppas det är starkare då!

• Mee90
    Elizabett skrev 2012-10-10 15:02:47 följande:
    Kan man få ett positivt test som blir negativt sen? Fick ett streck men sen försvann det!

Har en bild om nån kan hjälpa mig att lägga upp?
    Du kan maila mig: mandiz_v@hotmail.com :)
  • Mee90

Elizabett´s bild :D

Original:

Redigerad:

Det ser absolut positivt ut! Fin färg :) Vågar faktiskt säga grattis! :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester