• Pepita

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2013-10-01 20:36:50 följande:
    jag e på bim (om jag räknar på lutealfas på 14 dagar) bim-6 idag.
    så om vi säger att jag får samma rosa på bim-1...så måste jag hålla denna hemligheten i 5 dagar till från sambon. haha.
    hoppas digitalt visar innan dess... :-P 
    Om du är på BIM-6 idag och det redan har börjat synas så tror jag att du kommer få ett tydligt rosa streck innan BIM-1. Skulle gissa på i övermorgon

Ta inte det digitala för tidigt bara. Det gjorde jag och då blir man så besviken för att man tror att det varit falska positiva test trots liten stegring varje dag. Tog lååång tid innan jag vågade mig på ett nytt digitalt efter mitt inte gravid.
  • Pepita

Jag har aldrig fått spök på testlagrets. Men det verkar vara olika det där....

• Pepita
    Jacqueline skrev 2013-10-02 12:25:22 följande:
    Nä det jag menar ju :-/ blir galen
    Det ökar nog till helgen. Jag ser iaf på alla dina. När var det nu igen du hade BIM?

Mina test var tokblanka fram till BIM -3

EQ85: försök att inte ta så många test per dag. Du blir ju bara så ledsen/besviken när det ser blankt ut på något test. De senaste testen du lagt upp såg jag på iaf vet dock att det är svårt att inte testa!

Koronan: ser helt klart på cb för mig var det så att cb gav ett mkt starkare utslag än testlagret. Så jag tror helt klart det är något där
  • Pepita

Stort grattis till alla er som plussat! Känns som ni är många nu jätteroligt!

• Pepita
    Jacqueline skrev 2013-10-02 19:14:38 följande:

Ja jävlar det är snart bara jag kvar här :-/ jätte grattis Till er alla plussare!!!

Jag tror verkligen du har något på gång. Du har ju väldigt många dagar kvar till BIM och redan nu har vi ju sett antydan till plus jag tror på dig!
  • Pepita
    N3NN3 skrev 2013-10-04 18:01:21 följande:

Är förtvivlad . Var på vul idag och dr hittade en tom hinnsäck på 1,5 cm . Har lämnat blodprov och ska lämna ett till på måndag .

Orka detta en gång till!!!' Varför???

Men så hemskt! Hur långt gången är du? Det kan inte vara så att du inte kommit så långt som du tror bara? Styrke kram till dig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester