• Pepita

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Villhabarn: tog mig friheten och gjorde om bilden lite och jag ser. Mitt första test när jag var gravid med dotter såg ut så. Så jag tror verkligen att det kan vara något... När har du BIM? Hoppas jag har rätt nu så jag inte ger dig massa falska förhoppningar.

• Pepita

Villhabarn: här är bilden. Som du skriver så är det väldigt svagt men du har rätt långt kvar till BIM så förhoppningsvis blir det starkare.

• Pepita

Villhabarn: är oxå en testoman men mina test är tokblanka :( uppdatera gärna lite längre fram så vi vet om det var något :)

• Pepita
    villhabarn skrev 2013-09-13 12:07:53 följande:
    Tråkigt att höra att dom är blanka. När har du BIM? Jajamen uppdaterar, antar att det inte är något men fy satan vad man grubblar och funderar.  Vill så gärna!!  Kul att det inte bara är jag som är testoman =) 
    Jag har BIM på tisdag så "bara" 4 dagar kvar... Så det tog sig nog inte den här gången... Jobbig väntan. Men om 4 dagar så vet jag och kan glädjas åt ett + eller ta nya tag :) ja, man känner efter och grubblar på tok för mkt ????
  • Pepita
    LovisaC skrev 2013-09-13 12:21:13 följande:

Det är det senaste i min cykel :P

Kåt som fan EFTER (Ursära ordval) och illamående under ägglossning.

Men fy låter ju sådär lagom kul :( undrar varför det blir så...
  • Pepita
    LovisaC skrev 2013-09-13 15:07:04 följande:
    Jag har ingen aning, förut var det alltid tvärt om! Minus gluten i mitt liv är allt annorlunda; men att jag mår lite illa vid ägglossning kan jag faktiskt ta eftersom jag knappt längre har pms! :D :D :D 
    Varför äter du inte gluten? Allergisk eller har du bara valt att inte äta det?
  • Pepita
    LovisaC skrev 2013-09-13 18:12:15 följande:

Misstanke om intolerans; men tyvärr har kroppen givit mig en sådan bra reaktion att jag nog kommer fortsätta så här.

Lite trixigt med varken gluten eller mjölkprotein bara :S
    Ahh, ok! Det finns så mkt glutenfritt att välja på idag så det är ju bara att fortsätta om kroppen reagerat positivt. Men låter väldigt trixigt med både gluten och mjölkprotein ...
  • Pepita
    081214 skrev 2013-09-13 19:02:17 följande:

Hur skulle ni tolka detta?

CB är taget idag på morgonen i samma urin doppades även stickan som är näst längst ner. Översta sticka är tagen igår förmiddag och sen ser ni kanske att de bara blivit svagare och svagare. CB idag på morgonen var ändå starkare än cb jag tog igår (som ni nog har sett längre bak i tråden). BIM är imorgon. Själv tolkar jag det som att ett tidigt missfall är på gång eller försöker snarare ställa in mig på det värsta.

Hoppas verkligen inte det är tidigt missfall men om det blir svagare och svagare så hade nog jag precis som du ställt mig in på det, tyvärr! Men jag hoppas verkligen det inte är så!
  • Pepita
    N3NN3 skrev 2013-09-13 22:30:28 följande:

Ingen som orkade kolla på mitt ?

Ser ut att vara en fin stegring :) Grattis!
  • Pepita
    N3NN3 skrev 2013-09-13 22:50:17 följande:

Tack pepita :)

Jag håller på att bli galen här hemma. Kan inte ta till mig graviditeten. Imorse och i förmiddags mådde jag illa och kunde absolut inte somna om. Var uppe redan 5:30.
    Jag är livrädd för mf och ma. Vet att mn måste koppla bort det men det är lättare sagt än gjort.

Har du mf och ma i bagaget? Ta ett cb digitalt så kommer det nog sjunka in. Blir så tydligt och verkligt när det står gravid :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester