Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nu finns det inte så mycket tvivel!
Nu finns det inte så mycket tvivel!
Någon som ser något på dessa?
Då ska vi se om jag lyckas ladda upp bild ????
Har fått dessa 2 dagar i rad.. ser själv 2 rosa streck men läst så negativt om testlagret :(
Snälla hjälp mig tyda detta!! Bim -4 med morgonurin på en sticka från testlagret.
Helt utom mig nu! Skrattgråter som en toka på jobbet. Imorgon blir det digital med morgonurin! Hoppas till högre makter att ni all har rätt! TACK snälla för input!
Är detta ett positivt äl test?
Är detta ett positivt äl test?
Beklagar verkligen!. Måste vara hjärtslitande. Jättebra att du blir utredd iaf så ni får lite svar (KRAM!) jag fick positivt ÄL-test den 5/1 så tror ÄL var 6/1 så idag är det ÄL+11. Tror du jag kommer se på digital imorgon? Sambon är tvärsäker på att dagens test var negativt (han tror det bara är två lysande röda streck som är pos., att allt annat är neg., försöker förklara men det går inte in -frustrerande)
Beklagar verkligen!. Måste vara hjärtslitande. Jättebra att du blir utredd iaf så ni får lite svar (KRAM!) jag fick positivt ÄL-test den 5/1 så tror ÄL var 6/1 så idag är det ÄL+11. Tror du jag kommer se på digital imorgon? Sambon är tvärsäker på att dagens test var negativt (han tror det bara är två lysande röda streck som är pos., att allt annat är neg., försöker förklara men det går inte in -frustrerande)
OJ JÖSSES!! Har verkligen sagt detta i en veckas tid typ. Har mått illa varje morgon och lite då och då på jobbet. Brösten ska vi inte prata om. Dom är fulla med blodådror och så ömma! Var heeelt säker på att det har tagit sig denna månad. Vi sket i alla äl tester(känner dock av den ändå) och hade sex endast 1gång, 2 dagar efter beräknad äl enligt kalendern. Vi skulle ligga lågt fram till april/majmånad. Då hände de!! Jag antar att jag släppte alla spärrar!! SÅÅÅÅ GLAD!!