Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tycker det ser ut som en fin stegring :)
Vilka dagar är du på de olika testen? Äl+?
Tycker det ser ut som en fin stegring :)
Vilka dagar är du på de olika testen? Äl+?
Vet inte om det syns så mycket på detta, men jag ser i verkligheten blått och fint, taget på em.
Här är ifrån när jag fick spök på cb
Fick så här tydligt på cb men helt blankt på testlagrets så vågar tyvärr inte lita på cb. Nu när jag är gravid fick jag jättetydlig på cb när testlagret var svagt
Lättare när de är åt rätt håll
Dessa var alltså bara spök eftersom andra test var blanka. Nu såg det ut såhär när testlagret var svagt
Helt ärligt! Såg en video om hur graviditetstest funderar osv. Man borde få pengarna tillbaka om testet ger ett spökstreck! Då det är utformat att färga HCG hormonerna! :o
Tack för svar!
Har aldrig fått spök på dessa så hoppas de inte ska börja nu, återstår att se :)
Ja får hoppas det!
Har tagit tl test med men de har varit blanka fram till nu i em då jag ser något på dem, men så svårt att få andra att se det man själv ser, du får gärna kika.
Tjejer jag är så orolig!! Får fortfarande bara 1-2 på digitala och det är troligtvis äl+14 eller äl+17. Ser ni någon stegring på dessa? Översta är Tors sen fre lör sön och från imorse. Ser ju skillnad mellan Tors och de andra men är det skillnad mellan fredag å idag tex?
Ser ni någon skillnad på dessa två?