• Gabriela11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack snälla du! Du svarade varenda gång<3 Det finna ett svagt streck, men kanske är för tidigt! Första graviditeten plussade jag bim -6, men kanske är inte alltid likadant. Ska jag tappa hoppet? Min man säger jag är galen med massa tester hemma. ? #TESTJUNKIE :))

Johanna1986 skrev 2019-05-06 14:04:33 följande:

Ser tyvärr inget:(

• Gabriela11

Tack snälla!!

lilagrodautanben skrev 2019-05-06 16:10:01 följande:

Ser ingenting tyvärr men det är ju tidigt också! Håller tummarna!

• Gabriela11

Tack!!

Daphodil skrev 2019-05-06 19:20:04 följande:

Ser ett vagt streck på nedersta, men jag kan inte tolka det. Hoppas!

• Gabriela11

Usch I feel ya :)) jobbigt o vänta bara.

lilagrodautanben skrev 2019-05-06 19:51:04 följande:

Såklart <3 vet själv hur det är att va en testjunkie! Testar några enstaka dagar från äl och mitt konto är överfyllt av transaktioner på apotek, internetsidor som innehåller ordet test eller gravid och mataffären på tester :D haha! Maken får dåndimpen på mig! Håller som sagt tummarna och återkom imorgon eller om två dagar, är det nåt så borde det synas lite mer då :) id

• Gabriela11

Det är för tidigt för digital! Men det stns ett streck ju och nu är det bara o vänta tills bim dagen med digital testet. Lycka till!

Jagerika skrev 2019-05-07 06:43:43 följande:

ÄL+11, men inte gravid på digitala. Kan det vara för tidigt för digital?

• Gabriela11

Det ser positivt ut! Tyvker det är för tidigt för digital då dom har olika gränser . Testa med digital om 2-3 dagar och du får se då! Lycka till!

Purjo1 skrev 2019-05-08 11:15:27 följande:

Åh vet inte hur jag ska tolka detta! Tog ett till test idag som jag tycker visar ett svagt men ändå tydligt streck.. testa då med samma morgonrutiner med ett cb digital som visade ej gravid! Kan det vara för tidigt med digital eller har något varit med om att teststickorna visat falskt positiv?

För övrigt känner jag mig såååå himla gravid så blev helt paff när den visade ej gravid :(

• Gabriela11

Det ser positivt ut! Tyvker det är för tidigt för digital då dom har olika gränser . Testa med digital om 2-3 dagar och du får se då! Lycka till!

Purjo1 skrev 2019-05-08 11:15:27 följande:

Åh vet inte hur jag ska tolka detta! Tog ett till test idag som jag tycker visar ett svagt men ändå tydligt streck.. testa då med samma morgonrutiner med ett cb digital som visade ej gravid! Kan det vara för tidigt med digital eller har något varit med om att teststickorna visat falskt positiv?

För övrigt känner jag mig såååå himla gravid så blev helt paff när den visade ej gravid :(

• Gabriela11

Alltså jag fattar ingenting nu. Bim imorgon, inga symtomer. Det här testet har ett super svagt streck. Det ser jag iallafal. Kan de va att man är gravid fast det syns inte ännu? Förra gången plussade jag bim-6. Kan det va ett falskt positivt? Hade ÄL 24/4.. kan någon hjälpa mig? :(

• Gabriela11

Alltså jag fattar ingenting nu. Bim imorgon, inga symtomer. Det här testet har ett super svagt streck. Det ser jag iallafal. Kan de va att man är gravid fast det syns inte ännu? Förra gången plussade jag bim-6. Kan det va ett falskt positivt? Hade ÄL 24/4.. kan någon hjälpa mig? :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester