• Gabriela11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser tyvärr inget.. när har du bim?

Narts11 skrev 2019-05-28 09:25:05 följande:

Behöver lite hjälp!! Fick detta resultat imorse. Räknas det som ett pluss???? Hjälp!

• Gabriela11

Tack snälla för ditt svar! Vill så gärna bli gravid nu.

osofin skrev 2019-05-28 09:42:48 följande:

Jag var med om samma i feb i år fast mitt barn är 1,5år och jag slutade amma för ett halvår sen. Jag trodde det var ett grav.tecken men jag var tyvärr inte gravid. Blev det månaden efter däremot :)

Det KAN säkert vara ett grav.tecken också. När jag väntade mitt tredje barn var min tvåa bara ångest och mjölken rann till mycket snabbare än innan. Det var en av de saker som gjorde att jag misstänkte graviditet.

Hoppas du fick svar på din fråga :)

• Gabriela11

Grattis!

kråkan25 skrev 2019-05-29 07:55:24 följande:

Testade tok negativ i lördags ( BIM -4)

Nu är det BIM + 0. 

Vad tror ni? Det rosa är ett testa tidigt, det vita ett vanligt!

Har inte haft ett enda symtom, så testade mest för att slippa gå o vänta på mensen,... 

• Gabriela11

Hej! Varför får man resultatet såhär om man är på bim-9? Det är 2 olika tester alltså. Är det spök på båda eller kan man plussa såhär tidigt?? Eftermiddag urin med Cb early

• Gabriela11

det tänkte jag också. Kan inte va möjligt..Tack för ditt svar

lilagrodautanben skrev 2019-05-30 19:59:13 följande:

Äl6 typ? Då skulle jag säga spök..

• Gabriela11

Om man får missfall såhär tidigt, det räknas som en mens. Vilken vecka har du fått det?

Soligtochfint skrev 2019-05-30 23:19:57 följande:

Någon som vet testvärdet är på cb digital? Jag fick missfall och testar nu för att se att det blir negativt igen....igår var ett test nästan negativt, men testade precis med cb digital som visade gravid 1-2. Läste någonstans att hcg måste gå under 50 för att man ska få ägglossning igen? Någon som vet??

• Gabriela11

Positivt kan jag säga. Testa med morgonurin och se vad det visar????

Jenka95 skrev 2019-05-31 21:09:12 följande:

Tog detta test vid kl tre idag, ingen aning om när bim ska vara då mensen fortfarande är oregelbunden efter graviditeten med dottern, vad tror ni?

• Gabriela11

Positivt säger jag! Dom vorde va starkare ju, men märker du tog bilderna precis efter så kan tänka mig dom blev starkare va? Positivt iallafal <3 Grattis!!

Annizpanniz87 skrev 2019-06-01 08:20:04 följande:

Hej

Skulle behöva hjälp att tolka mitt svar! Skulle haft mens igår men inte kommit så jag gjorde två tester i samma urin nu på morgonen. Tycker mig se 2 rosa svaga streck... vad tycker ni?

Blev väldigt paff när jag gjorde testen..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester