• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Corinnel: tycker mig se ett + =)

• Jennie83
    Bellatrixx skrev 2011-11-08 22:03:15 följande:
    Strecket är så himla tunt dock, men jag har inte direkt någon erfarnhet utav tester så hoppas verkligen, vore hur roligt som helst Skrattande

Såg att du har skrivit att ett plus igen, har du plussat? Isf grattis i mängder, och lycka till!!! Så spännande Solig 
    Ja jag har haft + på stickan sen i lördags så ja tror inte de e nå spökstreck.  o fått + på en massa andra test som jag aldrig ens fått utslag på tidigare =) Så jag måste nog börja tro på det =)

Jag tycker de såg ut som strecket va tunt men ändå så fortsätter skuggan brevid. tycker de såg brett ut.

När har du Bim???
  • Jennie83
    Lufsan skrev 2011-11-09 08:51:51 följande:
    grattis!
    Tack =) nu vågar ja säga tack ordentligt!!!
  • Jennie83
    tardis skrev 2011-11-09 19:35:54 följande:
    Hej!
    Vill ni hjälpa till å titta? Jag e så himla nervös!

Mån kväll

Tis morgon

Jag behöver verkligen ett par andra ögon som tittar på dessa resultat (det blivande barnets blivande far är bortrest och det kan ju bli så att han får bästa överraskningen när han kommer hem!)
    Detta är Apoteket Hjärtats egna test, åsikter?

Bästa tråden på FL iaf, jag favoritar!
    Säger GRATTIS =)
  • Jennie83
    tardis skrev 2011-11-09 21:17:50 följande:
    haha!
    man stirrar sig ju blind på det där jäkla strecket. så står man där kvart över fem på morgonen och försöker lista ut om man bara ser i syne eller om det verkligen är sant.

Nu ska jag fira med... eh... vatten.
    Grattis såg också strecket!!!! fira på med vatten de gör ja med =) hihi
  • Jennie83

Grattis till dem som plussat idag =)

Idag fick ja tid för Vul sista november =) spännande!!! Hoppas nu de slår ett litet Hjärta där inne =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester