• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

linnsi skrev 2012-03-20 22:24:20 följande:
    Skulle skriva till Sofie haha

jag är i v 9+2 idag enl vul
  • Soffiie

slemtorsk jag personligen gillar inte dem där testa tidigt du vet ju dem från uk hur dem var och har samma erfarenhet med rfsus tidiga det visar skit svagt när andra visar starkt,,

jag gillar apotekets egna fast man måste ta bort plats locket detär repigt ofta och ger skuggor som du säger,, sen finns det ju nästan bara cb eller preg på vanliga apoteket och dem ratar jag... har du inte något doc morris apotek där i närheten dem testerna är billigare och ska vara bra har jag hört,,, 

• Soffiie

stort stort grattis slemis . har följt dig i bak grunden några dagar men nu vågar jag säga att du är gravid. underbart. verkligen jätte glad för er skull

• Soffiie
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-05 08:34:58 följande:
    Måste berätta... sonen fick reda på det i går när han kom till mitt jobb... Hans pappa lämnar honom där och vi gick till tåget hem, och så råkade en kompis ringa som precis fått veta i ett sms och jag försökte liksom tysta henne för han har öron som paraboler den där lille pojken och tanken var ju att vi skulle berätta tillsammans hemma....

Men han blev misstänksam...

-Vad pratade ni om?? Jag vet... du är gravid...eller...inte..eller...är du??? JA det är du!! Va??? eller

Och då kan man ju inte ljuga...det stod en kvinna intill oss på tågstationen och hon hade fullt upp att hålla sig för skratt när min lille pojk står o hoppar av ivrighet... så jag sa..japp... jag är gravid du ska bli storerbror....

SÅÅÅÅ nu vet nog hela Alingsås om det för inne på Maxi en halvtimma senare fullkomligt skriiiiker han ut

-Mamma, nu måste vi köpa nyttig mat för du är gravid, Mamma, kan vi köpa kläder till bebisen, du är ju gravid liksom. Mamma jag kör vagnen för du ska ta det lugnt, du är gravid...ska du köpa en gravid.bh

jösses.. jag hade fullt upp ha ha ha...
    hehehe slemmis så underbar son du verkar ha =)  En stolt storebror kan man säga!!
  • Soffiie

varför blir mina test alltid starkare på eftermiddagen än på morgonen? är det någon annan som också har det så?

• Soffiie
    TessLiihten skrev 2012-09-10 10:39:22 följande:
    Har en stor känsla av att mensen inte kommer denna månaden. Min magkänsla säger mig det. Känner mig inte alls som när jag ska ha mens. Känner mig faktiskt gravid på något sätt.

vilken dag är du på? ta ett test kanske?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester