ja alltså jag ahr testat så många olika tester i mitt liv hehe och tycker egentligen ite om rfsu testa tidigt heller men då köpte jag det för man gör ju allt typ för att få se om man kankse är gravid och fick då ett svagt plus tog då även ett testa tidigt samma dag och det avr med jätte svagt, kolla i mitt galleri, sen som sagt var dem blanka i flera dagar.. testade då både cb rfsu vanliga och testlagrets. alla finns med datum tror jag,, om du vill kolla... jag hoppas för er skull att detär som med mig att hormonhalten va för låg och att du får fint pluss nästa gång du testar.. när ska du testa???
jag minns att det var så att jag fick det svaga på morgonen sen på kvällen och dagen efter med jag höll mig hur länge som helst och knappt drack men fick ändå inget plus så trodde det var på väg bli missfall så kallad kemisk graviditet,, men icke det blev starkare me tiden..
ja det var och är jobbigt när man tänker på det men det jobbigaste är nog att vi aldrig får veta varför-.. det fann dem inte när dem undersökte honom och moderkakan men dem anar att det var moderkakan som spökade så vid nästa graviditet ska jag få äta trombyl.. men det är jobbigt hade ju gått halva tiden liksom..
Åh vill att tiden ska gå snabbare så man kan testa jag hade ju fullt utslag på äl testet i torsdags och i fredags svagare men då hade ja äl flytningar,, så jag räknar fredag som äl .. så nästa fredagag men jag kommer nog inte kunna hålla mig från dem 20 testerna som ligger i lådan haha