• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-21 17:57:00 följande:
    Haha japp, är så glad att jag har en man som gör så mkt i hemmet :)
    Vi behöver dom!

Ah ja då förstår jag det är svårt att shoppa, får man fråga var du bor? Eller håller du det hemligt här inne?
    Jag bara älskar Norrland, min mans moster bor i Kiruna och det var underbart att vara där. Människorna, lugnet, naturen etc...o det bästa åka spark o skoter Flört
    Ja de e underbart, men har bara hemma min varannan vecka så jag får njuta av dammsugningen fixas nästa vecka =)
    ja jag bor i Sorsele, min sambo är upp i gällivare o jobbar 7dagar ledig 7
    jo de e underbart här upp som sagt lugnt o skönt, men ibland får jag stadsil o de har jag nu, men de e skönt o få fara o shoppa o sen åka hem igen =)
  • Jennie83
    Lufsan skrev 2012-01-21 18:07:28 följande:
    Tyvärr måste jag vara en tråkmåns och säga att jag knappt ser något alls. Vad gäller rfsu testet har jag fått något liknande och var inte gravid och CB testen skulle jag knappast lita på innan de visar ett klart och tydligt streck. 
    Så hoppas inte förmycket. Vill inte vara trist men du kanske blir jättebesviken annars. 
    Men hoppas såklart att jag har fel! Lycka till! 
    Hoppas gör jag men e fullt med veten om att de kan lika gärna vara att de inte är bebis =) hoppet e de sista som lämnar en =)
    men e de bebis som vi hoppas på så e de det =) o kommer mensen blir de o ta nya tag =) har blivit besviken så mkt så de ids jag inte bli längre =)
    ang rfsu, jag fick ett sånt här streck sist jag va gravid, men de kan ju lika gärna vara fel också. men som sagt hoppas på det bästa =)
    Tack =) Kram
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-21 18:14:00 följande:
    Då förstår jag, hur går det att vara utan mannen din i 7 dgr? Hoppas du har det bra även då =)
    Sorsele känner jag inte till, men nu får jag kolla karat så jag vet vart du håller till Flört
    Jodå de går bra, men saknar han ju i 7 dagar men oj så roligt de är då han kommer hem, men givet hade ja vellat ha han närmare. egentligen e han o jobbar utanför norsjö alltså 14 mil bort men dom e upp i aitikgruvan nu tills dom e  klar där.
    ja du får kolla kartan =)
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-21 18:24:12 följande:
    Jaha, vad spännande med gruvan! Han måste vara försiktig bara!
    KLart det är roligare att ha dem hemma men jag förstår hur du menar att när han är det supermysigt!
    jo de måste dom ju vara men dom e ej underjord där som tur e =) o de känns skönt, dom fick erbjudande o jobba åt lkab men jag sa stopp där eftersom de är underjord, vill ju gärna ha han överom marken så man dom inte blir begravda i nån gruva =)
  • Jennie83
    LillaPluppen skrev 2012-01-21 21:21:03 följande:
    tycker detta ser ut som ett vettigt positivt test på BIM-5=)
    ja jag hoppas =)

blev så sist så nu hålls tummarna hårdare =) kolla mitt galleri nder starka bilder, där ha ja en massa bilder =) men skriv här, e hemligt så ej i gästboken =)
  • Jennie83
    Marras skrev 2012-01-21 21:35:53 följande:
    Är detta på riktigt eller vad är detta!? 

GRATTIS =) Bim???
  • Jennie83
    EmEd skrev 2012-01-21 21:30:56 följande:
    Vad tror ni om det här då?
     2 streck inom "testområdet" på rfsu´s vanliga, dock lite långt ifrån varandra tycker jag? testat på BIM -5 

Ser pos ut, men dock att strecekt e utsmetat. ta ett till !!!
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-21 21:39:50 följande:
    Jennie: kollade dina test under starka bilder!! Det bara måste va nån i din mage, ser toppen ut! :)
    ja jag tycker ju de borde va nå eftersom el jag tycker dom blivit starkare, sen ja börja testa... ååå ja blir galen...=P
    el e jag tokig? på dom bilderna syns de ju till o med på o trixade bilderna?!?
  • Jennie83
    Marras skrev 2012-01-21 21:51:55 följande:
    Allvarligt.. tror ni på riktigt jag ÄR GRAVID?!... Då svimmar jag och dör... 

Ja jag tycker det där ser ut som ett positivt gravtest!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-21 21:49:11 följande:
    Du e inte tokig! Tror du är gravid!! Keep on testing! :))
    Ååååå va ja hoppas, tack för dina ord!!!!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester