• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-19 23:34:18 följande:
    kan inte sova..... kryper i benen,hugger vä sida magen ...urk vilken skitkväll!!!
    Wow wow hugg i magen =) kan betyda nå =) ägget som fastnar =) tråkigt dock att du inte få sova!!!!
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2012-01-19 23:21:30 följande:
    Jag testade positivt och sen fick jag en blödning i vecka 5.. Trodde det va mens men efter att ha varit på gyn för jättesmärtor i magen så konstaterades att jag haft ett tidigt missfall och till följd av det hade alla hormonerna i kroppen fullständigt kommit ur balans och jag hade flera mogna äggblåsor med ägg på väg (risk/chans) att släppa !!! Inte konstigt att jag hade ont.. så nu kanske det tog sig igen. Gyn läkaren sa att det va vanligt efter mf att det går snabbt att bli gravid igen då kroppen inte tappat det den påbörjat liksom.. Men jag vet inte!
    Läkaren sa till mig både efter mitt MA och MF att då man gått igenom ett sånt så e livmodern som ett växthus =) alla hormoner finns redan för att de ska fästa och allt annat bra =)
    Han hade rätt, väntade en mens mellan ma:et och nr:2 och det tog sig direkt. hoppas han ahde rätt denna gång med!!

som sagt man ser på dittt också =)
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2012-01-19 23:49:02 följande:
    Tack Jennie. Ja det känns hoppfullt, ännu mer för dig som har sååå långt kvar till BIM och ändå fina streck på CB. Håller tummarna, inser nu att jag tydligen ska testa kvällar och inte på morgonen
    desamma till dig, har för mig jag testade svagt en vecka före Bim med yngsta och första. men minns inte ordentligt.

När har du bim????
  • Jennie83

Nele: De e jätte vanligt med *mensvärk* i början. min kompis ahde så mkt där i vecka 8-9 så hon ringde o bad om ett vul för o kolla så de inte va utomhavandekveds. tydligen så e de bra man har molvärk för då växer livmodern fick jag förklarat för mig =)

• Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-20 22:05:42 följande:
    Testat något mera???? Flört
    jo =P kolla mitt galleri under starka bilder =)
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-20 22:24:46 följande:
    Hej tjejer,
    Om det nu var så viktigt att byta alias för att inte kunna kopplas ihop med sitt gamla, ska man då ändå här gå ut med vad man bytt ifrån? Jag har inte hängt med i hysterin idag =) 
    jag ändrade imore men nu ha jag bytt tillbaka. vet ej helelr varöfr de blev sådan hysteri. men de va väl om man ville vara anonym. ingen aning.
  • Jennie83
    Lovva skrev 2012-01-21 10:54:09 följande:
    Hej! Har följt er tråd ett tag men inte skrivit,nu behöver jag dock lite hjälp.. Testade i morse på bim -2/3 och fick detta:

Kan det vara ett spökstreck? Min man är på väg till apoteket för att köpa fler tester...
    Grattis tycker jag det ser ut som =)
  • Jennie83
    mammelie1891 skrev 2012-01-21 11:20:10 följande:
    Här kommer lite bilder i brist på annat..

Grattis =)
  • Jennie83

Molvärken fortsätter,,,,,gode test sgen.... haha störd e jag....Tungan ute

Pysslar alla med idag? =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester