Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hade nästan hoppats på helt blankt men det är ju bara 6 dagar sen jag tog sprutan... och bara 2 dagar sen jag sattes på ruvning
så här... nu fick jag med det tydligt utan redigering..
Fruutanbarn..ta ett digitalt....jag är övertygad om att det kommer stå att du är gravid om du har två tydliga streck på andra tester, även om det ena strecket är svagare..sen går du till barnmorskan och visar upp testet och ta även med instruktioner till rfsus tester vilket brukar motsvara dem som de använder på mottagningen,där står det att två streck alltid är positivt oavsett styrka.
Tycker den barnmorskan verkar lite konstig. på min klinik har vi datatester, jag kissar i burk, däri doppas en sticka som sätts in i en maskin och ut kommer ett kvitto som säger gravid eller icke gravid Praktiskt och går inte att missförstås
Nettan..visst ser jag strecket
Mari-anne.....nej nu får du sluta och ta o söka lite hjälp....du är verkligen inte helt med i matchen va? Du fick inte missfall i november....du hade varit i 15;e veckan då ca och tro mig.:..det hade inte varit nån liten slemklump som råkade ploppa ut. Jag vill inte ha ditt grattis heller, du slänger ur dig saker till hoger o vänster utan att tänka på följderna, jämför inte mina tester med dina. Ja mitt är solklart positivt.....men som sagt, du har inte varken läst eller fattat varför. Du sårar folk som gått igenom verkliga tragedier, sök hjälp om du måste bortförklara spökstreck och oregelbunden mens med änglabarn o gud vet allt. Tror man på facebook-appar som spåkulan när man är i din ålder kanske man ska se över sitt liv. Jag blir bara så trött.....