Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Madylin skrev 2011-11-29 14:14:50 följande:
    Är jag knäpp eller är där ett svagt streck? Detta är MYCKET tidigt taget..

ja det är ett streck men på fel ställe.. jag ser ett tydligt streck men utanför "testområdet" och det är bara färgrester.. ser du ett streck någon annanstans så peka gärna ut det men det jag ser sitter inte "rätt"
  • slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2011-11-29 15:12:04 följande:
    Kan det bli sämre födelsedag?! FAAAAAN! 60% av invånarna i denna stad har inte fått sin post idag! Allt pga förseningar som ovädret ställt till med! Gud vad less jag blir...
    asch... bajs... finns det inget apotek eller pressbyrå då??? bara för att det är födelsedag menar jag...
  • slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2011-11-29 15:17:32 följande:
    Haha har beställt tester för 300 kr :P Känns hyffsat tråkigt. Men ja kanske.. Karln och bilen är på jobbet men han lär väl komma hem innan nåt stänger.. Så jävla dålig tajming bara.. 
    dem kan du ju sälja till någon i tråden om du testar plus idag
  • slemtorsk i din bralla

Lindis...vi fick två eftersom det bara fanns 3-celliga embryon..detta plus min ålder gjorde att läkaren frågade om vi ville ha bägge. Chansen att en skulle klara nedfrysning är liten

• slemtorsk i din bralla

Mari-anne...jag är inte något rent medicinskt...befruktad kanske. Åter igen...låna Ett barn blir till, av Lennart Nilsson så får du lära dig mer.

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-01 10:20:01 följande:
    hur kommer det sig att du har fullt utslag på äl test men inget på gravtest???
    ägglossningstester kan ge fullt utslag inför mens också
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester