• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lunalove skrev 2019-01-12 20:04:54 följande:

Behöver era expert ögon, tog ju för ett par dagar sedan med annat märke.. med liten tillstymmelse till skugga.. därefter har det varit helt blankt på de babyplan jag har, i morse var det absolut ingenting. Nu tog jag denna bara för att jag verkligen känner att det är nått...

Man ser ju 2 streck självfallet, men är det spök? Känns som att det går åt det rosa hållet IRL men samtidigt lite grått? Vad tycker ni? :/

Skulle kalla detta positivt, men tråkigt om det är blankt sedan dess
  • Daphodil
    1985 skrev 2019-01-14 09:39:21 följande:

BIM idag, ej morgonurin. Ska jag bli mamma??!

Japp, gravid! Grattis!
  • Daphodil
    DrömlivetiHD skrev 2019-01-14 07:05:49 följande:

Ingen i denna tråden höll med mig på denna sticka. ÄL +9 :)

Men idag ÄL +11 <3 En stegring! Wiiee!

SÅ roligt, grattis! Du skänker hopp till mig (också oklar skugga äl+9)
  • Daphodil
    emelieph skrev 2019-01-14 14:46:06 följande:

12 dagar efter ägglossning

vad tror ni?

Gravid. Grattis!
  • Daphodil

Äsch, värdelös upplösning! Jag har iaf ett svagt streck där och ju mer jag tittar på desto mer rosa tycker jag att det är?! Men börjar nu oroa mig att min starka vilja gör mig färgblind :D

• Daphodil
    Nathiis skrev 2019-01-14 22:21:40 följande:

Ser ingenting. Testa vid bim istället !

Vissa testar på bim. För mig passar det bättre att testa innan. Tack för din input. =)
  • Daphodil
    saarson skrev 2019-01-14 22:27:40 följande:

Jag har samma problem. Förr skulle jag aldrig kallat mig för färgblind men skillnaden mellan grå och svagt rosa har aldrig varit så liten som numera :') tycker ändå att jag ser mer på den senaste av dina bilder, håller alla tummar!

Tack! Eller hur, pendlar mellan att tycka det är tvärsäkert grått och möjligt rosa mest hela tiden. Håller tummarna för dig också
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester