• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Förstabarnet33 skrev 2019-01-29 05:27:16 följande:

Bim idag och ingen mens ännu. Tog ett test nu som jag tycker mig ana något på. Någon som kan hjälpa mig att tyda?

Det ser positivt ut!
  • Daphodil
    Tonåringen skrev 2019-01-29 09:12:17 följande:

Jag tror jag ser ett streck men vill inte hoppas för mycket ????

Jag ser inget, men det kan vara familjelivs upplösning.
  • Daphodil
    MHlove skrev 2019-01-29 20:25:21 följande:

Nån som ser något? Ingen koll på bim. -4 tidigast och -9 senast dock.

Ser tyvärr inget. Har du en närmre bild?
  • Daphodil

[quote=79404333][quote-nick]MHlove skrev 2019-01-29 20:45:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Det är ju någon slags rosa skugga men det är svårtolkat här med familjelivs upplösning. Hoppas det blir starkare!

• Daphodil
    Madddiis skrev 2019-01-29 21:04:21 följande:

Har försökt i nästan två år, kan det verkligen va två streck??

Syns lite mer i verkligheten men känns som jag inbillar mig när man försökt så länge och så gärna vill ???? är på bim +1 idag därför jag testade för min mensvärk har inte vart som den brukar ????

Jo, det ser ut som ett plus! Kolla några gånger till så det stegras som det ska =)
  • Daphodil
    Alathog skrev 2019-01-31 07:47:34 följande:

Hej alla! Skulle behöva er hjälp med att analysera ett gravtest från testlagret. Är ju väldigt svagt men det syns ju ändå utan att man behöver anstränga ögonen på något sätt...

Eller?

Ja, det är positivt!
  • Daphodil
    Leopard91 skrev 2019-01-31 08:50:08 följande:

Jag såg att man såg jättedåligt..

I verkligheten är det ett tunnare streck i ljusröd.. Men vet inte om jag kan lita på det eller inte?

Nej, det syns inget här, men det betyder ju inte att det inte syns nåt irl. Hur långt efter äl är du?
  • Daphodil
    nattanattae skrev 2019-01-31 08:14:59 följande:

Någon som har erfarenhet av lloyds gravtest? Tog ett i förrgår och tyckte mig kunna skymta ett väldigt svagt streck som blev tydligare när det torkat. Tog ett nytt test imorse och fick ytterligare ett svagt streck som syntes betydligt tydligare. Ska göra ett digitalt imorgon men undrar bara om dom är kända för att ge spökstreck? :)

Jag har ingen erfarenhet av de testerna, men det där ser positivt ut!
  • Daphodil
    Leopard91 skrev 2019-01-31 08:57:31 följande:

Typiskt.. Jag är på ÄL +13

BIM 2/2

Vissa plussar ju sent. Ser du ett tveklöst rosa streck irl är det såklart lovande. Hoppas det blir starkare!
  • Daphodil
    Videungen skrev 2019-02-01 19:33:49 följande:

Åh... så dåligt tålamod tydligen. Men tog ett test igen nu på efter jobbet...

Positivt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester