Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bim idag och ingen mens ännu. Tog ett test nu som jag tycker mig ana något på. Någon som kan hjälpa mig att tyda?
Bim idag och ingen mens ännu. Tog ett test nu som jag tycker mig ana något på. Någon som kan hjälpa mig att tyda?
Jag tror jag ser ett streck men vill inte hoppas för mycket ????
Nån som ser något? Ingen koll på bim. -4 tidigast och -9 senast dock.
[quote=79404333][quote-nick]MHlove skrev 2019-01-29 20:45:05 följande:[/quote-nick][/quote]
Det är ju någon slags rosa skugga men det är svårtolkat här med familjelivs upplösning. Hoppas det blir starkare!
Har försökt i nästan två år, kan det verkligen va två streck??
Syns lite mer i verkligheten men känns som jag inbillar mig när man försökt så länge och så gärna vill ???? är på bim +1 idag därför jag testade för min mensvärk har inte vart som den brukar ????
Hej alla! Skulle behöva er hjälp med att analysera ett gravtest från testlagret. Är ju väldigt svagt men det syns ju ändå utan att man behöver anstränga ögonen på något sätt...
Eller?
Jag såg att man såg jättedåligt..
I verkligheten är det ett tunnare streck i ljusröd.. Men vet inte om jag kan lita på det eller inte?
Någon som har erfarenhet av lloyds gravtest? Tog ett i förrgår och tyckte mig kunna skymta ett väldigt svagt streck som blev tydligare när det torkat. Tog ett nytt test imorse och fick ytterligare ett svagt streck som syntes betydligt tydligare. Ska göra ett digitalt imorgon men undrar bara om dom är kända för att ge spökstreck? :)
Typiskt.. Jag är på ÄL +13
BIM 2/2
Åh... så dåligt tålamod tydligen. Men tog ett test igen nu på efter jobbet...