• EmmaAF

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elleen1314 skrev 2016-08-27 08:09:28 följande:

Någon som varit med om likabehandling ??! Det understa tester är från igår kväll där kan jag i alla fall se ett svagt svagt streck , men det jag tog imorse är helt blankt det översta ! Borde inte testet jag tog imorse va lika starkt om inte starkare . Blir helt förvirrad . Eller är de bara jag som inbillar att jag ser två streck på de understa tester ?

Jag har så.. Jag testar alltid starkare på EM/kvällen! Morgonurin blir strecket alltid svagare på :-/ knasigt värre! Men jag ser ju på det understa och har själv aldrig fått sånt om det inte varit graviditet!
  • EmmaAF

Ökning på 3 dagar! Hoppas sååååå att det fäst sig ordentligt denna gång!

• EmmaAF

Aldrig förr fått spök på testlagrets stickor men nu känns det ju bara dumt när man analyserar!! Hur är era erfarenheter med dagens testlagrets?

Känns som jag är lite desperat just nu och sååååå gärna vill.. Vi förlorade vår son i vecka 16 och nu har det gått snart 8 veckor :-/ ingen mens och inga tecken på äl heller!! Och vi har testat helt blankt för 3 veckorsen

• EmmaAF
    Pluttan skrev 2016-12-22 20:08:29 följande:
    Tycker det ser ut som början på svagt positivt. Så har mina sett ut och jag har fått positivt även på cb och apoteket egna. På cb har jag till och med fått fin ökning. Dock ej positivt på digitalt än.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Jag håller mina tummar för att det snart kommer på det digitala
  • EmmaAF
    happylife skrev 2016-12-22 20:35:08 följande:
    Men vad hemskt, beklagar vet ni varför?

Tycker man kan ana ett blivande streck!
    Tusen tack! <3

Jo hans hjärta orka inte slå mer för en infektion JAG fick :-/

Så nu vill man ju vara back on track och hoppas så innerligt, fast man inte längre har koll på tidpunkter :-/
  • EmmaAF

Blir det spökstreck på dessa från testlagret?! Eller är det bara jag som vill så mycket och ser något svagt?!

• EmmaAF
    Muminmamsen skrev 2017-02-13 18:24:08 följande:
    Jag har fått spökstreck från testlagrets. Ser ditt streck, när har du BIM?
    Ingen aning när bim är.. kroppen är i ofas sen vi förlorade vår son i vecka 16 i november och MF i början på januari!!! :-/ nu vill vi så mycket och tror testen bara skojar med oss
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester