Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är en till.. svårt att fota....
Dagens test med vit bakgrund exakt inom tidram. Den med tre foton är två dagar mellan varje test. Längst ner från idag. Men jag tror själv det är Spök. Vad tror ni?
Någon som ser nåt? RFSU med morgonurin inom tiden... eller är de spökstreck?
Hej allihopa! Vad tror ni om det här? Dom två översta är från igår, och dom två understa från idag :)
Så såg mitt ut i går kväll och i morse betydligt svagare men ändå något. En del får starka plus på kvällen än morgonen...
BIM -6 så jag är osäker. Just RFSU är ju kända för att vara "sega" på att visa.
Men har ändå aldrig aldrig fått spök på dem..... blir galen av nyfikenhet.
Symtom?
Jag har haft lite kramhård känsla till och från i 2 dagar. Idag är det starkare. :)
Hej hörni jag behöver hjälp!!
Tog ett RFSU med morgonurin som visade super svagt.. såhär..
Köpte då ett från Lloyds testa tidigt idag och testade vid lunch och visst där va ett yber svagt streck där (typ för svagt för att kunna fota) men borde det inte vara starkare med tanke på att det är ett testa tidigt?
Har ett till från Lloyds...men ska försöka hålla mig tills i morgon bitti men kan jag ha fått svaga spökstreck på båda eller vad tror Ni?
Är detta spök?? :/
Bim -4 ser ni något alls?
Ingen som ser? Detta va igår em, inom 10 min...
Vad säger ni om detta? Taget på bim -4
Jag är helt blank på test från andra märken en cb. Behöver tro att dom medvetet gör spökstreck hehe
I verkligheten syns det tydligare idag än igår, vad tror ni? :)
Spök??!!
ÄL+12 eftermiddagsurin (kunde inte vänta) :P
Ökad kontrasten på den översta... Vet att cb brukar visa spök men men.. :/ vad tror ni? För svagt för äl+12?
Någon som fått spök på apoteksgruppens teststickor?
Detta är äl+14 med eftermiddagsurin. (Ökad kontrast)
Inom 5 min på BIM, ser nån nåt?
Snälla ni, hjälp mig här..?!
Har fått 2 svaga plus, ett igår på em och ett i morse med apoteksgruppens egna testremsor och sen ett svagt pos i em med Lloyds egna test... igår såg någon av er ett streck här i forumet o vissa såg inget. Jag börjar själv undra om jag e knäpp. :P
Strecket är lite åt höger men om man ser på kontroll linjen så är den också lite lägre åt höger så tror bara att testet sitter lite åt höger i stickan.
Men ser ni också det svaga (Men ändå röd/råsa) strecket eller inbillar jag mig streck överallt.
Är på BIM (ev bim-1 Eller +1)
Har köpt ett digitalt som jag funderar på att ta i morgon men oroar mig såklart att det ska bli ett neg...
Snälla ni, hjälp mig här..?!
Har fått 2 svaga plus, ett igår på em och ett i morse med apoteksgruppens egna testremsor och sen ett svagt pos i em med Lloyds egna test... igår såg någon av er ett streck här i forumet o vissa såg inget. Jag börjar själv undra om jag e knäpp. :P
Strecket är lite åt höger men om man ser på kontroll linjen så är den också lite lägre åt höger så tror bara att testet sitter lite åt höger i stickan.
Men ser ni också det svaga (Men ändå röd/råsa) strecket eller inbillar jag mig streck överallt.
Är på BIM (ev bim-1 Eller +1)
Har köpt ett digitalt som jag funderar på att ta i morgon men oroar mig såklart att det ska bli ett neg...
Vågar man tro att det är ett plus?
På ca BIM eller +1