• Glädje

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tror jag är på bim -3

Tog ett av clearblues nya "clearblue early" som bara ska visa ett lodrätt streck vid neg och två vid pos, inget plus alltså..

Vad tror ni, ej morgonurin..

• Glädje
    Glädje skrev 2016-10-26 15:42:46 följande:

En till..

• Glädje
    eelinh skrev 2016-10-26 15:52:22 följande:

[quote=77083745][quote-nick]Glädje skrev 2016-10-26 15:44:43 följande:[/quote-nick]

Tycker mig kunna ana något supersvagt? :)[/quote]

Ja jag ser ju det tveklöst irl, men svårt att fånga på bild.. Men hade ett mf på bim+4 i sept så vet inte om de kan hänga kvar hcg hormoner nu 6 veckor efter? Tog iofs ett som visa blankt neg för 3 veckor sen..

Får se om det ökar i styrka nu i veckan ????
  • Glädje
    AlltUpptaget skrev 2016-10-27 08:55:56 följande:

Någon som använt clear blue early & fått spökstreck?

Såhär ser mitt test ut när det är taget ur hylsan.

Ett ett streck med blå färg.

Syns betydligt bättre i verkligheten.

Jag fick ett likadant igår med early, va då på bim -3/-4 så ska vänta lite o testa igen, men det står på förpackningen att det kvittar sryrka på strecket och så länge det inte uppkom efter 10 minuter så är ett strexk oavsett styrka pos..
  • Glädje

Bim-2 ser ni nåt?

Svårt å fånga på bild tycker jag...syns tveklöst irl iaf :)

• Glädje

Bim-1 idag och du är det nog ett pos va? :)

Här nedan är på bim -2 och sen bim-3 så det har stegrat iaf, förra månad sen fick jag mf på bim+2 å då blev det aldrig så start som idag..

• Glädje

[quote=77087756][quote-nick]mangelica skrev 2016-10-27 23:24:34 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser en svag skugga faktisk, svårt att avgöra om den är grå eller röd.. Men det uppkom inom tidsramen?

:)

• Glädje
    linarau skrev 2016-10-28 21:39:18 följande:

Vad tror ni?

Ser en svag skugga på översta bilden, är det rfsu?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester