• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bim idag eller imorn och negativt. Så ja, ännu mera väntan! Kanske lika bra dock med tanke på äggblåsan/cystan jag ska tillbaks och kolla om 2 månader.. :/

• Langtarmassa

Äl borde vara på ingång i helgen, har bestämt mig för att INTE testa med äl-stickor denna gången. Ska prova om det blir lättare att inte bli helt galen om jag inte vet när jag hade äl.

Grattis till plussen och trist för er som börjar om på nästa försök! 

• Langtarmassa

Jag ser bilderna :) Kan inte riktigt se att det blivit starkare, men jag tycker man ser med en gång att där är ett plus på alla bilderna :)

• Langtarmassa
    Jennie29 skrev 2012-01-20 12:38:45 följande:
    Bilden längst ner från idag ser man de blivit starkare tycker jag
    Ja något kanske, men helt klart ser man ett plus på alla bilderna utan att anstränga sig :)
  • Langtarmassa

nu har jag bytt också, hade två färger i mitt namn innan :P

• Langtarmassa

Nu har jag helt galet ont i vänster äggstock, ömt när jag sätter mig och så.. så nu jädrar är det ägglossning! Och jag har alla andra ggr senaste halvåret haft ont bara på höger sida och då har jag tagit för givet att jag ägglossar på höger sida, så nu när jag har ont på vänster så antar jag att det är ägglossning på vänster sida..

Kan det stämma eller är jag helt fel ute?!  

• Langtarmassa

Om man har ont av äl har man som ondast när ägget släpper då eller innan??

Gummsan jag ser också nånting.. förstår att det känns förjävligt om din man inte vill ha fler. :/ 

• Langtarmassa

Kan du inte mejla då så någon annan lägger ut?

• Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-23 08:56:22 följande:
    Tycker inte heller de men det märktes att han menade allvar tyvärr.

Jennie kan jag maila dig bilden?
    jag skicka min mejl nu om du vill :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester