• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fan det här hör inte hit.. men jag ska till gyn på onsdag, fått remiss för att göra ul då jag haft mycket mer problem vid äl och mens senaste månaderna. Och jag är helt sjukt nervörs, tänk om det är något fel?! Och dessutom är det en manlig gynläkare :(

• Langtarmassa

Hur många dagar efter äl sjunker tempen igen?

• Langtarmassa
    Den lilla M skrev 2012-01-01 21:24:31 följande:
    ca 12-15dagar.. har man haft höjd temp i mer än 18dagar så är man nästan med säkerhet gravid
    Okej, tack! Då är det en sak som är som det ska iallafall :)
  • Langtarmassa

BIM -4 idag tror jag.. å helt blankt! Att det ska va så jädra svårt att göra bebis :P

• Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-03 13:10:12 följande:
    Åhhh suger så i testtarmen så jag får krupp. Men har ju inte haft äl än så jag får snällt vänta. Är dag nio idag och gubben har lovat mig sex ikväll. Är ju tidigt än. Får se om han kör hela vägen eller surar till och drar ut :-P

Jennie83: men där set man ju! Du har inga från testlagret?
    Surar till å drar ut? :P Vill han inte ha fler barn?
  • Langtarmassa

Ahaa okej.. ja det verkar vara ett vanligt problem bland männen att dom backar om det tjötas för mycket.

Min vill helst att det ska vara "det kommer när det kommer" och vill inte riktigt förstå att man behöver anstränga sig lite.. 

• Langtarmassa

Mina brukar bli precis mitt i typ ochbeftersom jag har en cykel på 28-29 dagar så brukar det bli nånstans mellan dag 13 och 15..

• Langtarmassa
    alexander2011 skrev 2012-01-03 23:02:40 följande:
    min mens slutade efter 2 dagar :( hur knepigt som helst
    När jag fick vad läkarna trodde va tidigt mf så plussade jag på bim +4, började blöda 1 dygn senare och blödde bara i två dagar och sen ingenting mer. Men negativt test, så gyn trodde att jag fått mf redan innan jag testade eftersom det vart negativt så fort..

Men du har inte plussat eller?(dåligt minne) 
  • Langtarmassa

Det finns verkligen 100 olika sorters spökstreck. 

I förrgår fick jag ett som vart vitt och som även är vitt vid genomlysning.
    Igår fick jag en skugga i rätt bredd som syntes vid genomlysning och även nu när det torkat.
    Och idag fick jag ett lite snett streck som såg vitt ut, men vid genomlysning har det färg :/

Bim -1 eller 2.. ch inga symtom på vare sig mens eller annat. Så jag testar bara för att jag är galen..  

• Langtarmassa

jo visst finns chansen.. men ja vi får la se, jag lär testa till mens kommit :p

Men man blir ju galen på alla dessa olika spökstreck! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester