Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-02 06:43:38 följande:
Jag är ju på BIM -7(-8) så dte finns ju tid kvar att ev testa positivt på Det finns en hel del biverkingar som kan drabba en ha ha... och jag är väldigt känslig emot mediciner, särskilt hormoner, kan ju inte äta p-piller eller minipiller för jag mår dåligt så jag känner mig lite orolig. SKa spreja första gången nu kl 7.
För att förklara kort så försätts man i klimakteriet så man kan få svettningar, yrsel, spänningar i bröstet, svullen mage, illamående, håravfall, humörsvägningar, migrän osv osv osv....
En del känner inte av det alls, en del blir bara lite trötta, andra får alla symtom som finns och får då avbryta behandlingen, finns andra sätt att lösa det på även om de inte är lika effektiva.
Man kan få högt blodtryck och blodsockret kan påverkas så om man är diabetiker eller har högt blodtryck sen tidigare måste man vara extra försiktig och göra extra kontroller.. och bilkörningen kan påverkas då koncentrationen kan påverkas..... så det kan bli många biverkningar...eller inga alls.....