Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mamma Linder det där är ett väldigt positivt äl-test enligt mig Jag tror att du måste putsa dina glasögon Bulle i ugnen
Mamma Linder det där är ett väldigt positivt äl-test enligt mig Jag tror att du måste putsa dina glasögon Bulle i ugnen
Känner bara att jag måste få göra ett tillägg här nu i diskussionen. Jag skriver då och då i denna tråd men tittar på era tester varje dag och jag är en av de skyldiga som faktiskt kan redigera tester ibland. Jag tror att alla i tråden vet att man ska ta redigerade tester med en nypa salt, MEN det kan ju också ge en mer kraft att fortsätta hoppas och orka med väntan efter det efterlängtade plusset om man iaf får en skugga eller spökstreck på testet. Sen är det ju såklart att inget är säkert förrän man fått det där solklara plus som man kan se med blotta ögat.
Fast jag tror att syftet med denna tråden var just att analysera sina tester och få hjälp med det. Tycker att just det är vad som gjorts och det är upp till var och en vad de gör med svaren som de får oavsett om folk hurrar positivt eller negativt.
Huruvida man ska ha is i magen eller inte är upp till var och en i tråden, men ärligt talat så är det inte syftet med denna tråd. Vill folk lägga in sina tester här som är negativa så får de göra de och fortsätta hoppas. Detta är en oas för testnarkomaner som vill hoppas in i det sista tills den förbaskade mensen kommer.
Så tjejer detta var bara en liten avstickare förlåt...
Så nu återgår jag till att hoppas att ni lägger upp massa tester så man få analysera och gotta sig
Hej tjejer! har inte riktigt hunnit vara inne de senaste dagarna,har jobbat varit på kalas mm berättade ju att jag såg nått liiiitet.tänkte posta det testet nu,fick till en bild lite efter.
det nedersta är oredigerat,de andra är mörkade.