Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Spök va?
Spök va?
Får ju dessa skuggor på stickorna också så ser rosa ut irl men är så jäkla svåra att få med på bild. Hade ju hellre fått helt blankt så man slapp bry sig mer :-/
Rosenrot ska man sluta äta vid ÄL, så om du har plus så skulle iaf jag sluta direkt! Och krämen ska man som någon säger använda ÖVER BIM om man vill förlänga lutealfasen. Om man snabbt sänker progesteronnivån igen genom att sluta så kan man börja blöda...
Jag tar progesteron vaginalt i stark dos och min mens kommer inte förrän jag slutar med den. Men hellre att den kommer 1-2 dagar senare än att jag får missfall tänker jag...
Menar du att du hade positivt ÄL-test så du vet när ÄL var? Att det blir positivt betyder tyvärr inte att ägget alltid släpper.
Om du menar att du plussade med ÄL-test nu så betyder inte det att du är gravid, jag får alltid positivt vid mens...LH varierar hela cykeln men efter mens är det lägre och sen går det upp vid ÄL, ibland går det ner efter ÄL men för några kan det vara ganska starkt ända fram till mens och även gå upp igen. Så det är inget man kan använda för att se om man är gravid...
Vad tror ni om detta? BIM- 6 eller -5. Taget efter bara någon minut.. skakar... ser ni strecket???
Okej hjälp! Har jag hallisar eller visst fasiken är de 2 streck?!