• Pepita

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fördärvad skrev 2013-09-15 08:40:10 följande:

dagens test äl+11. vad tror ni?

Ser två steck så grattis!
  • Pepita

EQ85: du verkade ha rätt angående igår idag såg även jag två streck så jag antar att jag är gravid här kommer blir på dagens test vs gårdagens

Kan återigen inte se sin bild men ska in på datorn... Där kanske jag ser.

• Pepita
    EQ85 skrev 2013-09-15 08:21:39 följande:

Känns som om testen.kkommer va såhär några dagar till.

Igår Morgon, f.m e.m kväll.

Och sen morgonens idag.

i1345.photobucket.com/albums/p675/EQ85/20130915075542021_zps8c2e08fe.jpg

Nu såg jag.... Men blir tyvärr inte till så mkt hjälp för jag kan inte tyda det där. Är sååå svårt med ältester tycker jag. Har ju varit stark rätt och så blir det svagt och sen starkt igen, skumt! Den enda gången jag använde älstickor körde jag på stickorna första och när jag trodde att jag hade äl dubbelkolla jag med cb digital.
  • Pepita
    Vifslan skrev 2013-09-15 10:51:56 följande:
    89madds skrev 2013-09-15 09:56:59 följande:Dedär är positivt! !! :D
    Tycker själv att det nästan är för svagt.. ändrade inte i styrka efter att det hade torkat heller :/ kan det vara pos ändå?

Ja, visst är det det :)
  • Pepita
    Fördärvad skrev 2013-09-15 12:05:50 följande:

Tack alla ⤠jag har ett digitalt hemma, men vill vänta tills jag får bättre stegring! Vid mina missfall har jag fått 1-2 veckor på digital, då jag har haft lika svaga som detta!

Hur långt gången har du varit när den visat

1-2?
  • Pepita
    barilla skrev 2013-09-15 16:17:04 följande:

Sådär, någon som kan se en skymt av något streck ?! Är på försök 17 nu så man börjar bli lite smått knäpp

phpIwIByj55567.jpg

Ser tyvärr inget men det gjorde jag med mitt heller fast andra gjorde det. Och idag var det starkare. När ska du ha BIM?
  • Pepita
    barilla skrev 2013-09-15 16:29:05 följande:
    Om 4 dagar tror jag, är på äl +10. Gaah hatar denna väntan!
    Ja, väntan är olidlig. Men som sagt om andra ser något så är det säkert så att det är det och det kommer bli starkare närmsta dagarna :) mitt har gått från att se ut som ditt enligt mig (jag såg inget) till att idag vara svagt men ändå tydligt. Hoppas verkligen det tagit sig för dig! Jobbigt när ni försökt ett bra tag. Håller tummarna för dig!
  • Pepita
    barilla skrev 2013-09-15 18:18:06 följande:
    Va skönt med en sån här tråd när alla är så snälla och inte ratar en för att man vill prova att testa lite tidigare :) och alla ggr som man inbillat sig det där andra strecket men ändå vill kunna lägga ut och få respons! ????

Ja det är väldigt tufft just nu :( psykiskt jättejobbigt så jag hoppas verkligen på ett plus denna gång. . Beställde cb test idag så kanske man kan få ett klarare svar där än att leta streck ;)
    Ja, här har de flesta testat tidigt :) förstår att det måste vara otroligt tufft psykiskt. När man har bestämt sig vill man ha ett plus direkt. Hoppas hoppas det är något nu!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester