• Pepita

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tycker mig se något där om än väldigt svagt. Hoppas det blir starkare till imorgon.
  • Pepita

ussika:Jag ser oxå om än väldigt svagt men det hinner nog bli bra mkt starkare till BIM

• Pepita
    bebisgalen skrev 2011-09-25 17:48:37 följande:
    Jag plussade med cb nu ikväll :)
    Stort grattis
  • Pepita

Skrutt: Usch, vad jobbigt för dig men håller med alla andra som säger att du ska stå på dig. Du kan ju inte gå runt och må dåligt som du gör nu Håller med HelenFr uppdatera så mkt du orkar.

• Pepita
    Soffiie skrev 2011-09-26 19:32:40 följande:

hej alla nu har jag gjort ett till test med ett annat märke.. jag börjar sakta men säkert ta in att jag nog är gravid,,, eller vad säger ni??
    tycker mig se ett svagt streck hoppas det blir tydligare...
  • Pepita
    lilaemma skrev 2011-10-11 19:46:51 följande:
    Det blev för mycket roligt att titta på. Så ett kvällstets kunde jag ändå inte låta bli... Och detta är ännu ett spöksträck. Jag vet det. Men kan ändå inte låta bli att lägga upp bilden. Nu är testet helt vitt igen. Som vanligt: Först anar jag nått, sen ser jag att det är vitt, sen går tiden ut, sen blir det plötsligt tydligt andra streck och sen försvinner det, eller blir väldigt mycket svagare i alla fall... Skillnaden den här gången var att jag provade att hålla den över en stark lampa innom tidsramen och då såg man ju tydligt två sträck. Fast jag skulle nog säga mer grått än rött... så ... det var kvällens lilla roliga... ;) Syns inte lika bra på bilderna som irl...

Säg inte det, mitt första test på BIM - 5 var ungefär som ditt. Jag testade då med testlagret. Vet inte vad du använt för test. Men om det är testlagret är det inte omöjlligt att det är nåt. Mitt test från BIM- 5 ska finnas i denna tråd någonstanns om du är nyfiken. Jag är nu i vecka 7. Håller tummarna!
  • Pepita
    villhabarn skrev 2013-09-13 09:48:00 följande:

Tog nytt test idag å anar ett streck men vet inte riktigt. Ser ni på denna

Jag tycker mig se en skugga... Hoppas det är något!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester