• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

un poco skrev 2012-06-07 22:59:10 följande:
    Okej jag har ett CB hemma ett sånt som visar plus. testar med det imorn.
    Men tack för hjälpen

Tycker det ser positivt ut men det är ju vääääldigt tidigt. Jag ska också ta digitalt i morgon så då hoppas jag vi båda får visa upp positiva test i morgon.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    laluna88 skrev 2012-06-08 08:27:20 följande:
    Tycker att detta ser lovande ut. DocMorris har jag än så länge aldrig haft problem med. Även om jag testat mycket svagt med dem så har jag varit gravid.

Har faktiskt aldrig sett att DocMorris kan ge spök.....Lycka till 

Tack jag hoppas det, men efter dagens test blev jag inge klokare.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Så här blev det Gråter Testlagret är lite tydligare än igår och jag såg det inom tiden.

• kanske 4a

laluna88 skrev 2012-06-08 08:27:20 följande:
    Tycker att detta ser lovande ut. DocMorris har jag än så länge aldrig haft problem med. Även om jag testat mycket svagt med dem så har jag varit gravid.

Har faktiskt aldrig sett att DocMorris kan ge spök.....Lycka till 

Alex här inne har fått spök på DocMorris efter att testet torkat. Så jag vågar inte lita på det heller. Så här ser det ut dagen efter iaf.

• kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-06-08 09:16:53 följande:
    kanske4a

du måste ju va gravid. man får inte plus så tydligt annars.
    men tänk på att du kan va precis under gränsen för att det ska slå om till gravid. 

Jo jag vet, men jag blev ändå deppig Rynkar på näsan Får kämpa vidare.
  • kanske 4a
    Momtobee skrev 2012-06-08 09:14:10 följande:
    Vilken dag är du på? Kanske för tidigt för digitalt??

Äl +11 BIM -2. Jag försöker hitta känsligheten på Clearblue digital men det står ju ingenstans. Vet att någon har mailat och frågat och jag tror de fick till svar 25 MiU och det är ju testlagret också. Så då fattar jag inte. DocMorris däremot är ju 10 MiU. Har ett apoteket hjärtats också, någon som vet hur känsligt det är? 
  • kanske 4a
    Stella 78 skrev 2012-06-08 09:36:25 följande:
    Apoteket hjärta är 25 och digitalt också.

Dock har jag fått fullt synliga streck på tl när jag samma dag tagit blodpropp och få bara att 10 mIu hcg!!! Så de är känsligare. Vid 25 får man väldigt tydliga streck på deras tester. Tror de liksom garderat sig.

De tester jag haft som mäter 10 mIu har visat senast och svagast...

Haha ursäkta men när du tagit blodpropp?? Blodprov kanske du menar. Ok ja det låter ju bra i så fall, då kan jag hoppas lite tll. För TL är tydligare idag. Hur går det för dig?
  • kanske 4a

EQ85 skrev 2012-06-08 09:35:51 följande:
    apotekets det ska man ta från BIM sägs det.
    håll tag i hoppet

Momtobee skrev 2012-06-08 09:36:04 följande:
    Tog ett sånt när jag plussade jättesvagt på testlagrets, men det var tokneg... så jag antar att apotek hjärtats inte är lika känsligt.

Ok då väntar jag med det. Då blir det nytt TL i morgon men då börjar jag jobba kl 7 så jag hinner inte skriva här förrän jag kommer hem.
  • kanske 4a
    MissÖland76 skrev 2012-06-08 08:57:25 följande:
    Hej! Minns ni mig? Va inte längesedan jag plussade och i monn går jag in i v 16. Häftigt. Va tiden går fort. Lycka till! Kram på er!

Klart vi minns dig, kul att du tittar in Glad
  • kanske 4a
    Den lilla M skrev 2012-06-08 09:33:55 följande:
    kanske 4a hur såg tempen ut idag?

Jag tempar på kvällen och med örontemp så jag fuskar lite ;) Men jag kunde ju inte låta bli att tempa i morse så klart och då var den 36,9, igårkväll 36,8 och jag har varit uppe på 37,2 i onsdags. vi får se ikväll.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester