• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

En till bild.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-04-15 01:23:55 följande:
    Kanske4: ser ngt!!! :))

Fick levrat blod ikväll, bad sign på äl+8-10....:(

Fast idag är det tokneg igen Gråter Testat med både Doc Morris som mäter 10 MiU och testlagret, så det var bara spök, blääääääää vad less jag är på detta. Hur länge ska man orka. Om jag bara visste att det inte var något fel och jag kommer bli gravid någon gång, vore det så mycket lättare att vänta. Men jag börjar bli mer och mer övertygad om att kvarvarande äggledare är kass :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-04-15 01:23:55 följande:
    Kanske4: ser ngt!!! :))

Fick levrat blod ikväll, bad sign på äl+8-10....:(

Glömde ju, har det kommit mera blod? Jag har inte läst igenom hela tråden än så du kanske redan skrivit något om det. Hoppas på nidis!
  • kanske 4a

Stor kram till mig och alla andra som fått mens i dagarna. Jag hatar svaga skuggor som ger en hopp! Här blev det just dag 1 Gråter

• kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-04-18 09:45:57 följande:
    Helt OT men...

Om man har en dotter som är typ 9 år och som säger att hon packat upp sin ryggsäck när man bett henne så ska man nog ta det med en nypa salt o kolla ryggsäcken ändå (tydligen när det gäller min dotter iaf). Önskar att jag hade kollat hennes ryggsäck för 2 veckor sen, då hade jag sluppit hitta ett mögligt ägg i en påse idag!

Dra mig baklänges på en tallpinnevagn vad det luktade illa!!! Kräks

Akuttvätt av rygg säck och tokvädring av lägenheten!!

*asg* Tack för dagens skratt, det behövde jag Skrattande

Jag har hittat många äckliga saker i mina barns ryggsäckar, urk!  
  • kanske 4a
    Momtobee skrev 2012-04-18 10:35:41 följande:
    Igår hämtade vi vår jättefina vagn!!
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-04-26 16:50:49 följande:
    hej tjejer!!! bebis levde rövare och gjorde massor med kullerbyttor!!!  *lycka*

Åhh vad härligt att höra, stort grattis igen! Skrattande
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-05-19 09:54:46 följande:

Nu sitter jag vid en dator så jag lägger upp morgonens test, fast ni redan har yttrat er ;)
    Kul me bilder ju! FLEEER BILDER!!!

alla är dock trixade
    Åhhhh jag ser!!! Hoppas hoppas att det är din tur nu. kram!!
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 08:09:01 följande:
    Knasten: ja, tog ett nu på morgonen... Och du? Hur går det för dig?

Kan du inte lägga ut bilder på testen? Jag håller tummarna för dig! kram
  • kanske 4a
    Royalgala skrev 2012-06-02 18:46:45 följande:
    Ja det var ingen äl-blödning jag hade för två veckor sedan för nu sitter jag här dag 31 i cykeln (aldrig hänt så sent förr) med hemsk hemsk äl-smärta, superpositiva äl-test i två dagar och mannen är borta till imorgonkväll på jobb:(
    Hoppas att det räcker med sexet vi hade i onsdags och får väl övertala honom imorgonkväll med efter han kört 40 mil. Men vad gör man inte för en bebis;)

Om jag var du hade jag tagit ett gravtest eftersom äl-test kan ge utslag för graviditet. Och om du hade äl för 2 veckor sedan så borde du ju ha BIM nu eller snart?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester