• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten , du är ju gravid =)

• sweasmamma

knasten ..DIGITALT !!! =) jag fick inte starkare på mitt cb när jag plussade ! och då syntes det typ inte alls på sticka 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-10-16 11:38:57 följande:
    När kom era cb plus? Mitt blev inte så "starkt" förän efter 5-10 min kanske.

Kanske är färgrester? För mkt kiss?
    mitt plus kom efter 5 min kanske... stannade kvar 1 timme sen smalnade av som en sytråd! och jag är i v 37 så ... =)
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2012-10-16 16:53:39 följande:
    Knasten : maila på.. men åååhhh jag vill se digitalt IDAG. Fan får du INTE gravid på det så för jag fan över pengar till dig så du kan köpa ett nytt i morgon får då är det feeeel på det testet...
    KNASTEN ! DIGITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag fick gravid på kvällsurin, hållt mig 1 timma!!då va mitt som ditt cb plus 
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2012-10-16 16:57:35 följande:
    Knastens Torkade CB

Färgrester?? nej nej nej. PLUS heter det.

TA DIGITALT!
    jaaaa ett självklart plus! DIGITAAAALT NUUUUUU
  • sweasmamma
    Loppan8604 skrev 2012-10-16 17:50:36 följande:

Stor kram!!! Vilken vecka va du i??
    usch då ... jag fick ut ett foster i v 8, men det vatt bara en klump 
  • sweasmamma
    Sandraa L skrev 2012-10-17 05:35:46 följande:
    Vaknade av att att jag drömde att jag var gravid, sprang upp och kissade (kl. 04.00) och fick det här resultatet. Är på BIM - 5 och sträcket är tydligare nu plus att jag gjorde ett till som visade lika när jag kissade igen efteråt. Är jag gravid, ser ni? jag vågar inte riktigt ta in det och litar inte riktigt på "billiga" tester och såhär tidigt.

grattis 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester