• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

GRATTIS ALLA SOM PLUSSAT !!!!!!!!!Hjärta

v 33 idag och 54 dagar kvar till bf! 

• sweasmamma
    Suilan skrev 2012-09-23 15:38:39 följande:
    Vad tror ni om mitt streck? Behöver hjälp med att analysera det. Tror att min mens skulle komma kring den 25 september, tog testet imorse.

GRATTIS 
  • sweasmamma
    MissTajkon skrev 2012-09-24 12:31:48 följande:

Hej tjejer!
    Tänkte om jag kunde få låna ett par ögon :)

Vet inte om det syns så värst mkt på bilden, men va tror ni?   
    ser bra ut ...
  • sweasmamma
    Caroliin skrev 2012-09-24 12:25:03 följande:
    tog detta testet samma dag som det andra (kunde inte hålla mig)
    Dock inte morgonurin.  Visst kan inte två clearblue vissa fel? vågar inte riktigt lita på det ändå.

Ska köpa ett nytt imorgon har bim imorgon eller onsdag och är det så som på bilden fyra dagar innan och inte morgon urin så borde det vara mycket starkare imorgon?

Men vilket test hade ni köpt ?
    grattis =) dags för digitalt tycker jag =)
  • sweasmamma
    Trollbarnet skrev 2012-09-26 11:48:52 följande:
    Hej tjejor!
    Kunde inte hålla mig!
    Måste vara någonting nytt för jag har aldrig fått pos på digitalt! :)

grattis
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2012-09-26 12:11:01 följande:
    Testade med CB nu och jag har fortfarande HCG i mig... Galet vilken tid det tar. Trots att det va ett sånt tidigt MF... SUCK!
    va?? har du fått mf =(
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-09-29 20:38:21 följande:
    I vecka 34 hade jag 35 cm, nu i vecka 36 hade jag 36. Antar att bebisen börjar lägga sig längre ner.
    BM har sagt att jag ligger på den övre kurvan.

min grabb har fixerat sig och borrat ner sig rejält!!! =) gjorde han i v 31, ovanligt för omföderska tydligen ..
  • sweasmamma

TJEJER!!! hoppar in och peppar!!!! vet ju hur det är när man kämpar såå efter sitt plus! Grattis till er som plussat och heja er som ff försöker!

Här är en bild från v 34, 45 dagar kvar till BF!Kändes sååå långt bort när man kämpade månad efter månad!!

• sweasmamma
    vigillarmtb skrev 2012-10-01 07:19:00 följande:
    Sweasmamma! Härligt stor mage! Ser ut att kanske titta ut 7 dagar innan bf kram och lycka till

(vlkommenin.blogspot.com)
    =) hoppas han bestämmer sig att titta ut 2-3 veckor innan precis som dottern !=) börjar bli tungt nu ..hi hi
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester