Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Apotekets egna, är det plus trots så svagt?
Apotekets egna, är det plus trots så svagt?
[quote=78235375][quote-nick]Mikeybe skrev 2017-11-30 18:05:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja jag ser absolut något svagt! Är det något på g kommer du se en svag ökning redan i morgon! Ökar tydligt i början :)
Ja jag ser absolut något svagt! Är det något på g kommer du se en svag ökning redan i morgon! Ökar tydligt i början :)
Vad tror ni? :)
Morgonens test:) hoppas det fortsätter åt rätt håll :)
Dagens! :) nu börjar jag inse att det faktiskt är ett streck!
Har någon erfarenhet av spökstreck på apotekets egna grav stickor?
Det är ett extra känsligt test. Hade inget annat hemma. Ska köpa ett vanligt sen och ta. Jag skulle ha mens imorgon tror jag. För jag hade ägglossning så sent denna gång
Visst är de bara spök ? Igår anade jag svag skugga och lös med lampa bakom syntes ett tjockt rosa streck.. idag ser man ett streck ljusgrått/lila utan att vända och vrida.. äl runt 30 nov -1 dec
La ut en bild tidigare i veckan som man knappt såg ett streck på. Men jag gav mig inte???? Jag kände i hela kroppen att jag är gravid och att inte mensen är påväg. Har fått positiva ägglossningstester i flera dagar med clearblue dubbelindikator och har känt att det inte heller är ägglossning igen. Idag är det BIM-3 och har aldrig fått positivt gravtest innan BIM?? Har PCOS och var med om en missed abortion i Maj så jag har längtat efter att få plussa igen. Mitt andra barn blev till med hjälp av pergotime och denna gång letrozol och progesteronkräm. Hoppas hoppas att denna gången går hela vägen????????????
Mina fina smaileys blev till frågetecken :/ Haha!