Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tror jag plussade nyss....
Tror jag plussade nyss....
Spök?
Hej! Detta är fotat inom testtiden. Vad tror ni?
[quote=78057600][quote-nick]Respan skrev 2017-09-29 22:13:34 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!!
Dagens test på morgonurin. Vågar jag börja hoppas månne? Idag är jag iallafall säker på att stäcket är blått. Är på äl +10 eller +11.
Upptäckte att det blir starkare teststreck om man doppar kortare tid.
En till bild
Jag har sån konstig känsla i kroppen.. som att jag vet att jag är gravid. Hade förra mensens första dag 26-27-28/8, min menscykeln är ojämn men 33 dagar är ingen ovanlighet. 23/9 fick jag en liten blödning, efter det så jar allt börjat. Har mycket flytningar (vita krämiga) ont i svanken och "mensvärk" men ingenting kommer, var så
Säker på att mensen skulle komma ett tag då det "rann till" så jag gick med tampong några tillfällen. Idag vaknade jag med svullna bröst, lagt sig sen imorse lite. Testade med clearblue digital igår och det visade ej gravid, kan det vara för tidigt? Känns så.. säkert på något vis!!! Blir tokig.
Samma sak här, har kört avbrutet samlag och inga planer alls på fler barn. Det var molvärken i magen runt 7 dagar efter äl som fick mig att börja fundera. Har bim imorgon.
Snälla tjejer jag behöver era råd hur jag ska tolka det här..
Igår morse testa jag positivt med testlagret. Fullt synligt o rosa. Här är bilden från igår
Men sen på kvällen fick jag jättemycket mensvärk o ont i svanken. Det molade i hela underkroppen. Fick rosa på pappret o tog ett nytt test. Negativt.
Nu på morgon har jag fortsatt rosa på pappret. Nytt test med morgonurin. Negativt :( fan det är kört va?
Finns det någon chans att det fortfarande är något eller har jag fått en sådan kemisk graviditet.
Är på äl+ 11 idag. Känner mig så förvirrad har aldrig varit med om detta förut :(