Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ni som plussat förut med cb, är detta ett tillräckligt starkt plus för bim-2 äl+12? :)
Ni som plussat förut med cb, är detta ett tillräckligt starkt plus för bim-2 äl+12? :)
Snälla hjääälp jag bryter ihop om de här är ett spöksträck. vist kan de vara ett plus? Har syyynat test i flera dagar å alla har varit helt vita. Men idag dök detta upp. Igår kväll tyckte ja mig skyma något svagt. Men idag ser både jag och sambon. Men de är svaagt men man ser de utan att vinkla, lysa osv. Åh vad jag vill att de ska bli imorgon bitti!! Hur vanligt ger Testlagret spöksträck? Har gjort säkert 15 test med dom aldrig fått något svagt men nu!! Tror jag har bim nu i dagarna är osäker då ja slutade med cerazette.
Tyckte ju att jag anade något för tre dagar sedan, men förrgår syntes inget. Igår testade jag inget idag ser jag det tydligt - om än svagt.. Syns det på bilden också?
Ska göra som någon sa och ta i dagsljus också, men vill inte visa maken ännu...
Här är min stegring på exakt 24 timmar. :) Det översta togs igår vid 13 tiden. Mellan bilden togs tidigt imorse å den längst ner tog vid 13 tiden. :)
Vad spännande detta är! Får se i morgon om det är starkare.
Hej! Jag vill så gärna att jag mest sannolikt ser i syne, men iaf ser ni något svaaagt? :)
Kunde inte hålla mig längre. Detta är ju positivt! :) det verkar ju faktiskt öka bra också, så mycket starkare på bara ett knappt dygn...
Nu måste det väl ändå synas här också?
mammapethra & evve88:
jössös?! Tack tjejer!! En till gröngöling fråga, vad gör jag nu?
Som visade?
Hjälp... kan detta vara positivt?