ligger i galleriet under forum bilder fick inte in de här :)
jag såg .. alltså man ser ju tydligt MEN jag hade inte vågat lita på det till 100 % då jag fått såna och det vatt neg men vilken dag är du på ?? kan du inte ta ett digitalt eller nytt test av annat märke? =)
när jag väl fick plus på cb , det va bim-4 då syntes det starkt men blev svagare efter ett par timmar sen smalt , togs bilden direkt??
mm men det är lite svårt att lita på ...har brutit upp mååånga test =) har haft ett par som sett ut så .. men jag rek verkligen digitalt eller annat märke, håller tummarna=)
Ja det är så sant... Var lika hysterisk med dottern:(... Sen ser man alla stegringar här! Blöder ju inte och som sagt det som sker det sker och inget man kan styra över. Jobbigt bara när man vill så mycket.... Är det i V8 risken för missfall minskar??
fast mf risken minskar när fostret får hjärtslag... sen v 12.. MEN det är ju alltid en risk dock inte lika hög ! kolla inte på alla andras stegringar det mår du inte bra av . njut , du är gravid=)
Alla mina graviditetssymtom bara försvinner! Brösten gör knappt ont längre och jag har ingen värk alls i mage och rygg längre! Gjorde ett test till förut som var fint+ mitt på dagen efter att jag bara hålt mig 2 timmar. Kan jag redan vara kvitt dom eller är det på väg att gå åt pipan?!? Är idag 4+0
Oroar ihjäl mig......
försök att inte oroa dig !!!
mina symptom kom runt v 6-7 sen försvann dom runt v 13-14!! du är bara i v 4 , kroppen har knappt hunnit skapa hormoner