• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bewe skrev 2012-07-28 11:45:36 följande:
    Tror ni jag kan ta ett CB digital idag på ÄL+11 (BIM-3)?
    ja absolut , det gjorde jag , ej morgonkiss =)
  • sweasmamma
    bewe skrev 2012-07-28 11:53:15 följande:
    Okej, hade du tagit test innan det? var dem svaga isåfall? Glad
    ja jag tog ett dagen innan ej morgon kiss, jättesvaaaaaagt=) sen gravid dagen efter ej morgonkiss
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-07-28 12:29:02 följande:
    Svullenheten där nere kan nog göra det.

FR är riktigt bra, är han för lugn så är mitt tips kallt vatten annars nåt som garanterar väcker en slummer är att slå två kastrulllock mot varandra ha ha. Fick det tipset själv av min BM när jag väntade min tvåa som knappt sparkade eller gav så mycket livstecken av sig, hade dessutom moderkakan framvägg då. Var en himla tur att jag kollade upp det med tanke på hur det kunde slutat, men nu ska jag inte skrämma upp varken dig eller någon annan här.
    ha ha.. han har sparkat mig ett par ggr nu =) drack kallt vatten 
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-07-28 12:34:42 följande:
    Lydig bebis, bebisar borde bli portförbjudna på att skrämmas alltså.
    ha ha.. ja han har utegångsförbud när han kommer ut =) dock ff ont och tryck men kan vara för att jag alltid far och flänger=)
  • sweasmamma
    sessan1992 skrev 2012-07-28 12:39:46 följande:
    Har även ökat 5 cm på magen senaste veckan , brukar aldrig vara såhär uppblåst :O
    tyckr verkligen att du ska testa igen , en del kan ju ha blödningar samt att rfsu är mer känsliga ...
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-07-28 12:47:21 följande:
    Ja men ute har du koll på han, men nu ska han ge attan i att skrämmas i magen och inte ge ifrån sig några livstecken.

Du har inte åderbråck i underlivet då?
    nej det tror jag inte?? hur vet man det 
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-07-28 12:56:35 följande:
    Svullet och ont i underlivet.
    jaha... ont har jag inte men är ju öm och svullen 
  • sweasmamma
    Lizz89 skrev 2012-07-28 14:06:28 följande:
    strecket ja menar sitter ju där ja målade ut prickarna. De strecket du menar som sitter närmast max sträcket är ju bara färg som har samlats (så som de brukar bli på dom testen)
    jag ser strecket utan prickarna 
  • sweasmamma
    tebba1978 skrev 2012-07-28 14:15:14 följande:
    Grattis till alla plus:) levde i lyckorus i går efter mitt plus men nu är man jätteorolig för missfall:(... Har haft som mensvärk hela dagen.,
    det är mkt vanligt ..livmodern börjar växa från dag 1 så man får mensvärksaktigt , har jag ff och jag är i v 24
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester