• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ntme skrev 2011-11-13 08:58:12 följande:

detta då?
    GRATTIS
  • sweasmamma
    coronas skrev 2011-11-13 09:17:52 följande:
    Hade någon kunnat hjälpa mig med mina test jag tog nu på morgonen? Jag är på BIM -1 el -2. Jag ser ett svagt streck men jag vet inte om det är rätt slags streck. Jag tog 4 bilder och de ligger i mitt album varav en tog jag med blixt och en efter 5-6min. Jag lägger upp url här med!

(Med blixt)
     http://www.familjeliv.se/hem/coronas/gall ery/phptdzl34.jpg

(Utan blixt 1)
     http://www.familjeliv.se/hem/coronas/gallery/php0 kbcub.jpg

(Utan blixt 2)
    www.familjeliv.se/hem/coronas/gallery/phpjctu...

(Efter 5-6min)
    www.familjeliv.se/hem/coronas/gallery/phpuj7v... 
    klara plus
  • sweasmamma
    johanna1992 skrev 2011-11-13 08:58:15 följande:
    Jag har varit jätte avis p många av mina vänner som har barn ja ville oxå ha ett och snutta på. Får hoppas att du blir gravid snart och att mitt andra test visar possetivt :D
    jag har ju en sen innan men inne på försök nr 4 nu ,känns som mensen ska komma när som. bim på tis eller ons
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2011-11-13 10:30:33 följande:
    Pumann- Du kanske har lagt in test dom jag missat men du har bim på tisd onsd? Har du fått nått streck? Jag är på bim-2 och ÄL+10 men inget i sikte. Är så nervös...mens känningar sen några dagar tillbaka. Många skriver ju att man kan få senare plus med kortare lutealfas, min är ca 12 dgr.
    Känns som jag kan glömma denna månaden :(
    nej inga test då dom är BLANKA =( jag har också mens-känningar så jag är totalt övertygad att det inte tagit sig denna månaden heller.  vet inte när jag har ÄL ju ,vi har kört typ varannan dag men nästa gång blir det ÄL test !

Är på bim -2 eller 3 tror jag !!ÄL+13 kanske?? vet ju inet riktigt . sen har jag babytimes 25,många som säger dom är dåliga en del bra,men tydligen så ger dom utslag först bim-dagen  
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2011-11-13 11:01:48 följande:
    Pumann-väntan är sååååå jobbig och man hoppas innerligt! Ok kanske dag 13 för dig nu. Du hade bim imorgon? Vi kan väl hoppas vi är såna som plussar efter bim :)
    nej bim tis eller onsdag !! hade nog äl 1/11 eller runt 30 vet inte riktigt 
  • sweasmamma

har cykel på 25 dagar !! sista månaderna ligger den på 23-25 dagar !! äl BRUKAR vara 14 dagars men tror verkligen jag kände den denna gången och det va runt 30 eller 1 ...sista mensens första dag va 21 el 22 

men med cb kan man väl kolla 4 dagar innan ?? 

• sweasmamma
    fina4nn4 skrev 2011-11-13 11:01:45 följande:
    Ja nu är det helt officiellt, det tog sig inte för mig denna månaden. Så för mig var det ett spökstreck på gravtestet nya tag nästa månad. Håller tummarna för er andra.
    näää =(
  • sweasmamma

ja joo... men om jag köper 2 så har jag ju =) eller tar jag ett imorgon bitti ...

äh jag vet ju att chnsen är liiiten ,tror det inte tagit denna månaden ,känslan är så men man lever ju på hoppet  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester