• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • viochdu
    Lejoninna skrev 2011-10-29 11:26:47 följande:

Slänger in bilden här med.. vad tror ni? Är det en spökis lr är strecket rosa? Tiden har gått ut på testet.. Solig 

Ser ju ett svag pos :)
  • BebisVagga

tror inte det e nått... nu har jag slösat bort 10 test på 5 dagar o alla lika svaaaga svaaaaga svaaaaga.. vissa blir vita vitta bli lite gråa vissa blir ljus ljus rosa o vissa blir det inget streck alls..,,, e på ÄL+9

helt sjuka tester

• viochdu
    beccagranen skrev 2011-10-29 12:11:08 följande:
    Gör ett nytt försök, BIM+8:

Nu så :) Jag ser tyvärr inget. Ser du själv ngt?
  • Skrutt 83

Mitt "streck" som syntes efter HeleneFr briljanta bildredigering var inget plus, testet imorse visade bara liknade skugga, tror det är skåran som syns bara.. Stort grattis till alla fina plus, här laddar vi om för försök nr 7..

• viochdu
    Skrutt 83 skrev 2011-10-29 12:12:55 följande:
    Mitt "streck" som syntes efter HeleneFr briljanta bildredigering var inget plus, testet imorse visade bara liknade skugga, tror det är skåran som syns bara.. Stort grattis till alla fina plus, här laddar vi om för försök nr 7..
    Surt men bra att släppa taget och satsa på nästa ÄL :) Håller tummen.
  • beccagranen
    viochdu skrev 2011-10-29 12:12:32 följande:
    Nu så :) Jag ser tyvärr inget. Ser du själv ngt?
    Nej, jag ser inget mer än att det håller sig kvar o rosa ton (under kontrollstrecket). Det har gjort det de senaste två dagarna, 'ven om det gått 10min. Men tänkte att någon kanske såg det jag inte ser, jag brukar vara väligt dålig på att tyda andras svaga streck, medan alla andra ropar plus så ser jag ingenting ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester