• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Den lilla M
    HelenFr skrev 2011-10-28 16:34:46 följande:
    Önskar att man kunde redigera in en bebis till alla som vill ha...
    Ja det vore verkligen jättebra.. har velat haft en i två år nu.. men den som väntar på nått gott (jag iaf får man hoppas att man inte får vänta för länge)!!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Kärt barn har många namn
    HelenFr skrev 2011-10-28 16:34:46 följande:
    Önskar att man kunde redigera in en bebis till alla som vill ha...

GILLLLLLLLA!!

Grattis till er som plusat! Alltid lika kul! 
  • Didajdidajda
    minstörstalycka skrev 2011-10-28 22:59:44 följande:

Detta är en bild från igår? nån som anar ett sträck där?
    Ja det gör jag, men det är ett väldigt torrt test det där.. Lättare att avgöra när det skiljer lite mindre tid. Urinet kan missfärga strecket där också :O Så vet ej om det är "rätt streck" .
    Lycka till!
  • Marie-anne

hej idag var det en lessen dag, jag testade med ett CB och det kom ej gravid=( men nu till det knasiga och jag ljuger inte!! när jag skulle kassera testet och slänga det, gjorde jag som det stod satte ett mynt i batterihålet och vred försiktigt så det öppna sej, OBS! Jag rörde ej batteriet! vände av en händelse på det och ser att det nu står gravid raaskana 3+! och det var inget tidtagarur eller ett sk bokfel så nu är jag ännu mer konfys! jaja jag vet att man kan inbilla sej, men jag vet vad jag såg och jag pratade med en jättego barnmorska som sa att jag skulle ringa till vårdcentralens barnmorska på måndag för mer råd , så det ska jag göra och då hjälper dom mej vidare till ev KK och tar alla tester som jag behöver , dessutom dumpade killen mej idag=( så nu om jag vill bli mamma, får det väl bli danmark...

• Stinis83

Vad konstigt Marie-Anne! :S Förstår att du är fundersam, men det är bra att du tagit tag i det. Vad tråkigt att han dumpade dig :( Lite tidigt kanske, men nånstans därute väntar nog den rätte på dig! Kram!

• Marie-anne

hoppas ju det, men vill jag bilda familj så e det ju lite brådis, min klocka tickar utav h-vete!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester