• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hade du så starkt på dina äl test  när du testa innan då

• Soffiie

jad u ibland syns det ju på äl test med när man är gravid men på mig har det aldrig gjort det OM det inte synts på vanliga gravtestet och det gör ju inte det på det jag såg du la upp i morse.. tyvärr,, Tippar på en ägg lossning till!!

Jo det räcker om ni var me varann igår sen i dag fick så fint utslag så släpper väl ägget inom 24-36 timmar om jag förstod slemmis rätt så det är ju perfect

• Soffiie

knasten va trist jag såg inget på dina test,,, Mina är blanka inte ens en skugga man kan anallysera.. BLäää ledsamt

• Soffiie
    piglettjejen skrev 2012-01-14 09:42:53 följande:
    godmorgon!

jag la in några tester häromdagen, ganska svaga stickor men det syntes nåt litet iaf. idag på morgon (bim+1) har jag tagit ett digitalt CB och det såg ut så härSkrattande konstigt nog känner jag eg ingenting, varken glad eller ledsen men har nog med att göra att jag så länge har trott det varit helt kört plus att jag är rädd för mf igen. men känslorna kommer att komma! 

Grattis vad underbart!!
  • Soffiie

Gummsan jag tycker jag ser nått på testa tidigt när du tagit ut det..

Jag är likadan som dig med tester vet inte hurmycket teste r ja gjort denna månad men nu får det vara har molvärk så antar mensen är på intågande,, får bli nya tag  om två tre veckor,,

Ganska roligt att alla mina barn  utan en är födda i ocktober och nov och dem oi ocktober var beräknade i nov med men kom tidigare så tror jag är fertil i början av året hehe,,,

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester