-
Kram till dig.. usch man blir så less,, men men det är ju tyvärr så.. men vilken dag är du på?Gummsan skrev 2012-01-13 07:45:36 följande:Jo testade nyss.... minus här med.... Känner mig också ledsen...
-
Slemmis
du kan ju en del om ägglossning..
jag tänkte på mig att jag var ju på gyn den 2a januari och då sa han ju bara du har en fin äggblåsa sen inget mer samma dag fick ja starkt på äl testet och svagare dagen efter och så.. och jag räknar då min äl på mån den 2a men kan ju vart så att ägget släppt på onsdagen med eller hur?? om jag fattar detta rätt i så fall är ja bara på äl+9 idag eller är jag helt ute cyklar?? -
ok ja för jag var ju hos han den 2a då fick jag starkt sen sjönk dem och vi var me varann den 2 3 och 4 så hoppas för guds skull inte det släppte den 5e =) jag har kännt mig så låg idag och kännt det är kört men nu fick jag lite hopp igen,,, tack för svaret du är alltid så gullig och svarar så bra =) kram
-
känner mig också gravid smått illamående och en hormonkossa bläää blir nästan sur för att testet blir blankt känns ju som ja är gravid juGummsan skrev 2012-01-13 13:58:24 följande:Över en vecka sen. Mår sååå illa. Eller om det inte va äl iaf. Ska ta nytt ältest ikväll. Skum kropp
-
Ja dem säger ju def att man ska testa från bmi, men jag har alltid plussat tidigt typ 6-7 dagar innan bmi svagt på testlagrets tester.Knasten83 skrev 2012-01-13 15:13:11 följande:vet du vad jag tänker timrasmus...
Att du känner ju din kropp, du har 4 barn och du ÄR kanske gravid men det syns inte än på testen.
Kan det va så tro? Vi är så säkra på att alla får se sina plus innan bim men egentligen rekomenderas man att kolla EFTER bim, eller hur?
Ja jag har 4 barn och har två sena missfall en i v 22 och en i vecka 19. sen många tidiga därför känner jag igen min kropp och den skriker gravid, men kan ju va inbillning också för att ja så gärna vill kroppen är ju tyvärr så..
får ställa in mig på att mensen kommer snart så blir jag glad sen om jag motförmodan skulle få positivt senare,, -
mitt test idag... jaa det är helg *mys*
-
jag vet hehe tycker mest det är lite dåligt med tester att analysera =)
-
jaaa tycker jag =)
-
vet du testen kan va toknegativa det är alltid nån som ser ett till streck hehe
-
hehee ja en det är snat har du inte märkt det =) hehe