• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tessan1980 skrev 2013-05-30 12:46:10 följande:
    Nu måste jag med få låna era ögon!! Ska ha tanten på besök på söndag eller måndag.. Så idag BIM -4 eller -3. Tagit test och fått svaga som syns med ögat men inte på bild. Tog ett nytt i morse.. Fotot taget inom tiden, men jag har trixat lite med det.. Vad tror ni?

Ser ni något? Spök?
    ser nåt svagt...påminner om mitt (ligger längre upp på sidan)...avvakta nån dag och testa igen?
  • Jacqueline
    Malin83 skrev 2013-05-30 13:14:09 följande:
    Vad tror ni??
    suddigt ,men där är ju något det ser man ju....
  • Jacqueline
    Bubbles skrev 2013-06-01 19:27:33 följande:
    Jag ser streck på dina =)
    oh va spännande hihi :D ska testa igen imorgon på morgonen istället ,dessa två var idag typ mitt på dagen =)
  • Jacqueline

Ni andra som fått så svaga streck som jag (bilden ovan) ,har det visat sig vara positivt i slutänden eller vad blev det av det?

• Jacqueline
    Syskonförsök skrev 2013-06-01 20:14:05 följande:

Vi hade så svagt och det är en graviditet än så länge iaf. (översta taget på BIM)  
    okej ,grattis till er först och främst :D ,frågan är ju när jag har BIM :-/ hade fullt utslag på ÄL testerna 19-20 så är på ÄL+10-11 och har en cykel på mellan 29 och 32 dagar....är kass på att räkna hehe
  • Jacqueline
    AsterA skrev 2013-06-01 20:34:08 följande:
    Mina tester såg ut så förra helgen. På söndagen plussade jag med Doc Morris tester som är känsligare. Sen äcen med digitala.
    åh grattis =)
  • Jacqueline
    Syskonförsök skrev 2013-06-01 21:15:28 följande:

Tack!
    Ja du. Jag är ju ingen expert, men om vi räknar en standardcykel så skulle du då ha haft ÄL den 19/5 och då blir BIM 2 veckor efter, alltså imorgon. Får det till ÄL + 13 idag isf. Jag är inte tillräckligt kunnig för att veta hur det skiljer sig åt, men om du har en cykel på 32 dagar så blir ju BIM senare. Men det har ju med lutealfas och grejer att göra. :-P
    hehe ja det är väl bara att vänta och testa vidare  helt enkelt ;) tack
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester