• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vilket är det känsligaste grav-testet på marknaden?

• Jacqueline
    MissM skrev 2013-05-22 15:14:36 följande:
    Tog detta imorse, tycker det är  väldigt svagt iallafall :) Hoppas på ökning när hormonerna gjort sig riktigt hemmastadga :)

ser inget :-/
  • Jacqueline
    twinkle skrev 2013-05-22 19:57:16 följande:
    Vaaa? Tycker du det?
    Jag ser ju att det är ett streck men jag är så rädd att jag ska bli lurad.. det är sååå efterlängtat.
    Slutade äta piller i juni.. 
    ser det oxå =) grattis
  • Jacqueline
    Siran skrev 2013-05-22 20:33:04 följande:

Jag plussade inte förrän i måndags , bim+8 och då var det svaagt
    åh du gav mig nyss hopp <3 är på bim+7 och får mycket tvetydiga resultat på mina tester(stickor) men har massa konstiga symptom....tack =)
  • Jacqueline
    Siran skrev 2013-05-22 20:42:07 följande:

Ja hoppet är ju inte ute :) jag slutade testa på bim+2 för var säker på att det inte var någonting. Men jodå. Digitalt plus igår och idag är det starkt på Stickan. Håller tummarna för dig!! :)
    härligt =) grattis :D
    ja jag håller oxå tummarna hehe ,är det inget nu så lär jag ha maginfluensa eller nåt haha mår sjuuukt illa ikväll
  • Jacqueline

BIM+8 idag ,molvärken i magen är borta men övriga symptom är kvar.får dock bara suddiga skugg streck på testerna :-S
    Har beställt sådana känsliga tester som mäter på 10 mlU/ml istället ,har bara använt stickor från billigatester och dem mäter på 20....ska ringa gyn på måndag om inget händer

• Jacqueline
    iser skrev 2013-05-24 09:19:29 följande:
    Nä hörrni. Nu vill jag bara beklaga mig över testlagrets tester. På varje jädra test så får jag svaga streck som är svåra att se färgen på. Under testtiden ser strecken rosa ut sen när testet torkat så är det skitsvårt att uttala sig om färg. Blir det så för er andra också som testar?
    har samma problem med mina teststickor från billigatester.se
    är på BIM+9 idag och får ingen klarhet i någonting....men jag har beställt känsliga test från bäst i test sida nu som kommer idag så får vi se om de visar nåt =)
  • Jacqueline
    iser skrev 2013-05-24 09:46:11 följande:
    Om du gått över tiden så mycket så borde ju dina streck vara gravid. har du testat med CB-digital?
    nej det har jag inte gjort....
  • Jacqueline
    MissM skrev 2013-05-26 23:23:52 följande:
    Med. Som svar, ja man kan få mens fast man inte haft äl, slemmhinnan byggs upp oavsett om man har äl eller inte och tids nog så lossnar den, som du skriver så kan mensen bli mer långdragen då. Förstår inte vad du vill diskutera egentligen för vi båda menar att man kan ha mens trots man inte haft äl.
    det konstigaste är väl nog att jag fick fullt utslag på ÄL-tester på BIM och fram till BIM+2...alla tester därefter är negativa och jag har inga symptom.
    Jag vet att jag inte är gravid eftersom testerna visar negativt ju.
    Kan det möjligtvis vara så att min kropp ändrat "rutiner" och att jag fått ÄL senare än vanligt och därför fått utslag på ÄL tester när det i kalendern varit BIM?
    BIM+12 idag ,enligt kalendermetoden dårå.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester