• lilljenny

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som ser ? , syns tydligt i verkligheten. Är der färg rester?

• lilljenny
    skogstjejen19 skrev 2015-02-02 12:13:20 följande:
    Jag ser 2 streck :)
    kul att det är fler som ser :). men jag tror tyvärr inte det är något.
    tog för någon dag sedan då visade det inget,
    i morse tog jag detta med morgon urin. tog ett senare nu under förmiddagen och då visade det ingenting :(.. är så less på testlagret som ska ge en falska förhoppningar hela tiden.
  • lilljenny
    Vanilla ice queen skrev 2015-02-02 13:28:38 följande:

Hej! Har aldrig skrivit i denna tråd innan men ni verkat vara proffs så jag testar här. Fick ett MA för en månad sedan och skrapades för lite drygt 3veckor sedan. Testar fortfarande positivt men jag tycker att de supersvaga testerna börjar öka i styrka. Det övre är från igår med morgonurin och det undre är från i morse dock ej morgonurin. Tror ni det skulle kunna vara en ny grav på G eller är det så att testerna kan skilja i färg oberoende av hcg mängd? För visst är det nedre starkare?

den undre ser starkare ut :) . har du testat ett annat test?
  • lilljenny
    SecretlyMe skrev 2015-02-02 12:42:31 följande:
    Det ser grått ut från mobilen, men nånting är det ju. Satsa på ett cb istället då tl är opålitliga. :)
    ja det ser grått ut på bilden, men det är svagt rosa.  testlagret verkar tyvärr bara ha skit tester nu för tiden :(.
    tog ett till nu under förmiddagen och då visade det ingenting.
  • lilljenny
    skogstjejen19 skrev 2015-02-02 19:10:38 följande:

Jag är lite smågalen ;)

Och tjatig....

Tog ett till test nu.

Ser någon på de?

jag ser :)
  • lilljenny
    A90 skrev 2015-02-02 19:23:26 följande:

Är detta ett spökstreck? BIM imorgon.

är det under plastfliken så är det negativt. tycker det sitter väldigt långt i från varandra. har du testat med ett annat?
  • lilljenny
    minaday skrev 2015-02-03 09:14:09 följande:
    Fast plasten är JU ÄNNU MER till vänster om du inte ser det? Alla test ser ju inte likadana ut? Det är ju inte under plasten? Du ser väl att det är lika långt till plasten på båda sidor av de bägge strecken?

här ser man ett positivt och ett negativt. hennes test är tyvärr negativt och färgrester under plasten.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester