• lilljenny

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Rikard hette han jag pratade med också, och han var riktigt otrevlig ????????

Skulle skicka till mig med i torsdags , men en har dom inte kommit ????

OKV3 skrev 2015-01-26 22:07:29 följande:

Hmm ja jag köper nog inte fler test från dem faktiskt. Alldeles för besviken efter falska test denna gången. Rikard som han hette var väldigt trevlig och skulle skicka både äl-tester och gravtester, dock bara stickorna då. Kommer imorgon med posten. Får prova å ge dem en chans till iaf men osäkerheten lär man ju inte släppa.för det.

quote=74752049][quote-nick]lilljenny skrev 2015-01-26 21:43:10 följande:[/quote-nick]Han jag pratade med var riktigt otrevlig och trodde inte på vad jag läst och vad jag var med om själv. Jag köpte en kassett från dom som visade falskt positivt. Han trodde mig inte så jag skickade en bild , då fick jag till svar att dom noterat att det är fel på vissa av kassetterna. Men innan bilden då var det då inget fel på deras tester. Dom snackar bara en massa skit på detta ställe

[/quote]
  • lilljenny

Skulle vara en sur gubbe där , inte massa frågetecken

lilljenny skrev 2015-01-26 22:27:46 följande:

Rikard hette han jag pratade med också, och han var riktigt otrevlig ????????

Skulle skicka till mig med i torsdags , men en har dom inte kommit ????

[/quote]
  • lilljenny
    Truckdriverbruden skrev 2015-01-27 12:04:01 följande:
    Hej!
    Idag gjorde jag dessa tester, en dag innan mens!
    T = Tidiga testet
    S = Förmiddagstest (Senare)
    Jag vet inte hur jag ska tyda detta. Kan man bli jätteglad och känna att man är gravid eller ska man hellre avvakta och se så det syns bättre under morgondagen?

Vet någon om det skiljer mycket från en dag innan mens mot självaste mensdagen?

Hade jättefint allesammans!
    Kram!
    det ser ut som du är gravid :)
  • lilljenny
    lilljenny skrev 2015-01-27 12:09:45 följande:
    det ser ut som du är gravid :)
    hcg ökar väl varannan dag om jag inte fattat helt fel
  • lilljenny
    mommy86 skrev 2015-01-29 10:38:35 följande:
    Vad tror ni om dessa? Är jag gravid eller är det spök streck ??
    ser ut som du är gravid :)
  • lilljenny
    Emelie23 skrev 2015-01-29 19:15:38 följande:

Vad tror ni om de här? Ser era ögon någonting??

Har TL graviditets test som jag läst väldigt blandade kommentarer om. 2 dagar sen med mensen. Är alltid i tid. ÄL 14/1..

Men vad ser era ögon? :)

För mig ser det positivt ut :),,jag var inte gravid och mina stickor var helt blank. Vet du LOT nr på stickorna?
  • lilljenny
    Emelie23 skrev 2015-01-29 20:10:38 följande:

Sweetheart80: det är så svårt att få bra bild på stickorna :( speciellt när bag bara har möjlighet att ta bild med min mobi..

Lilljenny: vart står LOT numret?

Bak på plast förpackningen där stickan ligger i :)
  • lilljenny
    Emelie23 skrev 2015-01-30 06:30:51 följande:

Lilljenny: LOT 141112

Jag fick nya från testlagret i kompensation och har samma LOT nr. Vill du så kan jag testa ett sånt . jag vet att dom har haft falska positiva på sina tester nu. Och jag är inte gravid. Ger dom utslag på mig aå köp ett annat test , men är dom negativ kan du vara lugn tror jag :)
  • lilljenny
    Emelie23 skrev 2015-01-30 11:44:21 följande:

Lilljenny: ja tack gärna de vore snällt :)

Morgon testet:

Du kan vara lugn , mina var negativ. Så grattis :)!
  • lilljenny
    2barnsmamman89 skrev 2015-01-31 07:53:59 följande:

Hej alla, vet någon om det är något fel på testlagrets stickor? Har 3 dagar i streck fått jättesvaga streck. Man ser liksom att det är något där och det syns inom tiden utan att behöva vinkla. Men eftersom det ser inte rosa ut och har inte blivit tydligare efter 3 dagar så tror jag att det är något fel på just detta parti med tester. LOT nr 141112

jag hade dom förut, och då kunde man ana en grå skugga, (blev starkare om man  vinklade den i ljuset ) , men syntes även utan lampan och behövde inte vinkla det. 
    jag var tyvärr inte gravid . hoppas inte det är samma för dig. testa ta ett annat test, lycka till!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester