• simple82

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-24 20:26:04 följande:
    haha då e de bra :P 
    haha min ambo fattar inget av testen!!
    kan slänga fram ett oanvänt såå skulle han typ fråga "ska ja bli pappa"
    haha 
    hahaha låter som män de, jag sa att hur svagt de än är så är de plus, så blir de starkare me dagarna nu så är jag gravid.. Då lös han upp lite, men sa ändå att jaja när ungen kommer är jag övertygad *haha*
  • simple82
    Gummsan skrev 2012-01-24 20:26:33 följande:
    Ropar inte hej än. Visade gubben testen från idag. Frågade om han vill att vi ska ta bort den (vilket jag tror tar kol på mig) han vet inte än sa han...
    Åå lider me dig!! prata honom till rätta!!
  • simple82
    angie91 skrev 2012-01-24 20:36:15 följande:
    hehe aa jo men så e de juh! plus e plus!! ja hoppas ja kan hålla mig o berätta tills de behövs :) 
    min gubbe e galen för att ja testar varje dag typ. :P 
    Min säger åt mig ibland att nu börjar du på tokig så lägg ner några dagar *haha* men detta är de mest till + vi fått på 5 år nu ca vi har försökt.. aldrig i närheten ens fått nått så lite förut. Så va lixom tvungen ;)
  • simple82
    angie91 skrev 2012-01-24 20:42:42 följande:
    ojjj!! grattis!!!! :)
    det syntes ju något där! :) 
    Jag har haft 70 kilos övervikt nu är 40 kilo borta, sen gick jag 1,5 för tablett missbruk så va de att sluta röka med.. Vi börjad, jag levde helt i förnekelse efter ett tag prata min man med mig och fick mig inse.. Och nu 5 år senare är allt som ska bort är borta... har dock 30 kilos kvar, men våra skönt få lite belöning nu efter 5 år *ler*
  • simple82
    NeLe skrev 2012-01-24 20:51:01 följande:
    Ojdå vad mkt du varit med om.... Så roligt att få möda för allt besvär nu då
    Ja de är de jag känner med, bara få veta att jag kan bli de vore trevligt haha
  • simple82
    angie91 skrev 2012-01-24 20:52:08 följande:
    åhh men det förstår jag absolut! vikten kan man juh fortsätta kämpa med! jag hde problemet att ja gick ner för fort.. 20 kg på 2,5 månad.. o så mycket vägde jag inte.. för gud vad det syndes! 
    slutade röka för lite mer än 14 dagar sen ;:P men gått upp pga de :/

helt klart e ni värda det! hoppas det är ett varaktigt plus nu 
    Oj jag de låter väldigt snabbt och ju mindre man är ju mer syns de ju faktiskt med.. Va bra att sluta röka, för de är fan inte lätt!!

Japp får hoppas de håller sig =)
  • simple82

Nu när jag va på toa så såg jag i trosskyddet att jag hade fått lite bruna flytningar under eftermiddagen, är de bra el dåligt tecken?

• simple82
    Svartvinbär skrev 2012-01-25 17:14:01 följande:
    Hoppar in här, vad sägs om det här testen...
    BIM -4
    Spök?
    Taget på olika tillfällen idag.

Grattis!!! =)
  • simple82
    sweasmamma skrev 2012-01-25 17:18:13 följande:
    ja denna månaden mår jag illa,öm i magen yr osv osv ... 
    Har du testat sånt digitalt test?
  • simple82
    angie91 : jag har en bild från i morse men den är tyvärr super suddig då jag enbart hade min mobilkamera. Men du kanske kan försöka ändå. Kommer  nog inte syns nått eftersom de är så suddigt dock.

• simple82
    Mini Léonie skrev 2012-01-25 17:24:10 följande:
    Fast skengravida är vi ju alla här inne duktiga på att vara
    *hahaha* Jag är superduktig på de *S*
  • simple82
    sweasmamma skrev 2012-01-25 17:39:56 följande:
    denna månaden har jag varit mest skengravid än någonsin !! nej inte digitalt !!! det är inget där..tyvärr
    va tråkigt, hoppas ni lyckas snart..
  • simple82
    angie91 skrev 2012-01-25 17:58:19 följande:
    simple :
    svååårt... skullle behövt mindre suddig bild.. men de ser lite mörkare ut där strecket borde vara.. men svårt o säga
    försökte iaf :P

Tack för att du försökte =) Ska försöka ta ett ikväll kanske vid 21 för då har jag ju hållt mig i tre timmar och gubben är hemma så kan fota med han mobil istället...
  • simple82

Har fått mörkröda/bruna flytningar under ef även när jag va på toa nyss... är detta en bra el dåligt tecken??

• simple82
    angie91 skrev 2012-01-25 20:15:11 följande:
    simple :
    första ser ja ..
    andra kan ja bara ana nått

Tack jag ser inget tyvärr alls... men men hoppas..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester