• simple82

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni?

• simple82

Gud man blir ju beroende av denna tråden.. Helt underbar tråd ju, tack för att jag får va med på ett hörn =)

Vad tror ni om detta testet? =)

• simple82

Är de någon av er som kände sig väldigt gasig i magen o bubblig och rapa mer än vanligt??

Jag rapar som en idiot nu och bara bubblar i hela magen, aldrig varit så här innan.... min man har frågat om jag har en gastank jag behöver få ut jag rapar så...*L*

• simple82
    Soffiie skrev 2012-01-24 19:50:38 följande:
    Jag set nått =)
    Gör du? Jag har BIM på lördag... och hade kissat rätt nyligen...
  • simple82
    Gummsan skrev 2012-01-24 19:52:12 följande:
    Simpel82: jag ser med något!
    Ååå man kan ju hoppas är några dagar kvar =)
  • simple82
    angie91 skrev 2012-01-24 19:54:34 följande:
    ska ja trixa?
    Du får hemskt gärna trixa med mitt med längre upp om du vill och känner för de, försökt själv men är hopplös på sånt..
  • simple82
    angie91 skrev 2012-01-24 19:58:08 följande:
    simple : trixade
    nått syns juh där!!

Ååååå TACK =)))
  • simple82

Tack för hjälpen =) Vad tror ni? Kissade bara 2 timmar innan detta och testet är känsligt på 25 (vad de nu heter) och har BIM 28/1..

• simple82
    angie91 skrev 2012-01-24 20:18:44 följande:
    bim-4.. tycker de ser bra ut :) de syns juh nått:) hoppas de blir starkare :)
    Ja till och med mannen sa att han kunde väll se en skugga på mitten där som han uttryckte sig.. *S*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester