• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

memadde skrev 2011-09-29 09:18:18 följande:
    Va tror ni? understa från idag, dom andra igår, BIM-1 idag, är det nåt starkare idag eller nej?

Syns absolut ett streck nu, grattis!!! :)
    NinnaBus skrev 2011-09-29 10:17:00 följande:
    Taget idag på morgonen...
    Tror det är 28 dgr sen senaste mensen... Brukar ha ca 30-33 dgr imellan...
    Rfsus vanliga test...

Och ett grattis till dig också :)

• HelenFr

Demina: har aldrig hört talas om det innan, men tar det sig inte denna månaden skulle jag kunna tänka mig att testa det istället...

• HelenFr

Nmte: grattis, det där ser inte ut som ett spökstreck, speciellt inte på BIM-4 :)

• HelenFr
    EmmaW84 skrev 2011-10-03 09:47:34 följande:

Nå, vad tror ni? Översta bilden är från i förrgår och nedersta är från idag. Har dock blandat ihop testen lite och kan inte säga vilket som är taget när... Men cb är taget i förrgår i alla fall. Har tagit fler men de blir så otydliga på bild.

Skulle säga att du utan tvekan är gravid :) De är ju supertydliga... Grattis!!!
  • HelenFr
    TeamTss skrev 2011-10-05 13:26:47 följande:
    nu kom mensen...när jag gick på toaletten... :'( :'( :'(
    Nu skiter jag i detta..jag skiter i allt som heter äl, mens..äl-tester & gravtester...jag lägger allt på hyllan...helt förstörd...efter 8 dagar!!!!???!

Jag vet hur det känns, jag känner också att jag vill lägga det på hyllan varje gång mensen kommer... *kramar*
    detejagdet skrev 2011-10-05 13:40:21 följande:
    Ser ni något på denna??

Eventuellt jättesvagt... Hoppas :)
  • HelenFr
    Hallonbilar skrev 2011-10-05 15:10:26 följande:
    härligt att ha er tjejer, nya tester beställda kommer i morgon då borde jag vara på bim minus 1 eller minus 2, då jag senaste tiden fått bim på dag 28,27,27.

kan det vara missfall andå, eftersom jag blöder, men kan det även vara ok? 

Man kan ju blöda av olika orsaker tidigt i graviditeten så det kan väl vara både ok och tidigt missfall... Hoppas på det första...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester